4-(4-metil-3-pentenil)cicloes-3-ene-1-carbaldeide (CAS#37677-14-8)
Tossicità | Sia u valore LD50 orale acutu in i ratti è u valore LD50 dermale acutu in i cunigli superavanu 5 g/kg |
Introduzione
4-(4-Methyl-3-pentenyl)-3-cyclohexen-1-carboxaldehyde, cunnisciutu ancu 4-(4-methyl-3-pentenyl)hexenal o piperonal, hè un compostu organicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
- Aspetto: Cristalli incolori o gialli
- Solubilità: solubile in solventi organici, pocu solubile in acqua
- Odore: Ha un odore debole, simile à a vaniglia o l'amandula
Utilizà:
- Fragranza: 4-(4-methyl-3-pentenyl)-3-cyclohexen-1-carboxaldehyde hè spessu usata com'è materia prima sintetica per fragrances di vaniglia per dà fragranza à prufumi, saponi, shampoo è altri prudutti.
Metudu:
U metudu di preparazione di 4-(4-methyl-3-pentenyl)-3-cyclohexen-1-carboxaldehyde pò esse acquistatu da l'oxidazione di benzopropene. Per i passi specifichi, fate riferimentu à a literatura pertinente nantu à a chimica sintetica organica.
Informazioni di sicurezza:
- 4-(4-Methyl-3-pentenyl)-3-cyclohexen-1-carboxaldehyde pò esse dannusu per a salute quandu hè ingeritu o inalatu, è i prucessi di manipolazione sicura deve esse seguitu quandu l'utilizanu.
- Puderà causà irritazione à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie è deve esse aduprata cù un equipamentu protettivu adattatu.
- Evite u cuntattu cù agenti ossidanti forti è sustanzi inflammabili durante u almacenamentu è a manipulazione.
- In casu di esposizione accidentale o di disagio, cercate assistenza medica immediatamente è portate l'imballaggio o l'etichetta originale in una struttura sanitaria.