4-Cloro-4′-idrossibenzofenone (CAS # 42019-78-3)
Codici di risicu | R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. |
Descrizzione di sicurità | S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36 - Portà indumenti protettivi adattati. |
Codice HS | 29144000 |
Nota di periculu | Irritante |
Introduzione
4-Chloro-4′-hydroxybenzophenone hè un compostu urganicu. Eccu l'infurmazioni nantu à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è a sicurità di u compostu:
Qualità:
Apparizione: 4-Chloro-4′-hydroxybenzophenone hè un cristallu biancu o cristalline.
Solubilità: solubile in etanolu, dimetilformamide è cloroformu, pocu solubile in etere è cloru di carbonu.
Utilizà:
4-Chloro-4′-hydroxybenzophenone pò esse usatu cum'è un intermediariu in a sintesi organica per a sintesi di altri composti urgànichi.
Metudu:
4-Chloro-4′-hydroxybenzophenone pò esse ottenutu da a sustituzione di sulfite di sodiu cù thiothioreagent di sodium (per esempiu, phthathiadine) di sulfite di sodium. U metudu di preparazione specifichi hè u seguente:
A phthamethamidine hè dissoluta in dimethylformamide, hydroxyacetophenone hè aghjuntu à a suluzione di reazzione, dopu un certu periodu di reazzione, l'acqua hè aghjuntu, è u pruduttu hè estrattu, seccu è cristallizatu cù cloroformu per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
4-Chloro-4′-hydroxybenzophenone hè relativamente stabile in cundizioni generali. Tuttavia, u cuntattu cù agenti oxidanti forti deve esse evitata.
L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, cum'è guanti, occhiali, è vestiti deve esse purtatu quandu eseguisce tali operazioni.
Si deve esse tenutu luntanu da sustanzi combustibili è fonti di calore, è guardatu in un cuntainer ermeticu per evità l'esposizione à l'aria.
Per piacè sguassate u compostu è i so rifiuti currettamente, seguendu i regulamenti lucali di gestione di i rifiuti.