4-Fluoro-3-nitrotoluene (CAS # 446-11-7)
Codici di risicu | R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. R34 - Provoca ustioni |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36 - Portà indumenti protettivi adattati. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia. |
Nota di periculu | Irritante |
Classe di Periculu | 6.1 |
Introduzione
4-Fluoro-3-nitrotoluene hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
4-Fluoro-3-nitrotoluene hè un solidu cristalinu incolore chì hè stabile à a temperatura di l'ambienti. Hè facilmente solubile in solventi organici cum'è etanol, cloroformu è dimetilformamide.
Utilizà:
4-fluoro-3-nitrotoluene hè comunmente utilizatu com'è materiale di partenza o intermediate in reazzioni di sintesi urgànica. Inoltre, pò ancu esse usatu cum'è materia prima per fungicidi è insetticidi.
Metudu:
4-Fluoro-3-nitrotoluene pò esse sintetizatu da una varietà di metudi. Un metudu cumuni hè l'introduzione di gruppi di fluoru è nitro in toluene. Questa reazione generalmente usa fluoru di l'idrogenu è l'acidu nitricu cum'è reagenti di reazione, è e cundizioni di reazione anu da esse cuntrullati bè.
Informazioni di sicurezza:
Quandu s'utilice 4-fluoro-3-nitrotoluene, i seguenti precautions di sicurità deve esse nutatu:
Hè un chimicu chì hà un effettu irritante nantu à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie è deve esse evitata.
L'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti, occhiali protettivi è vestiti protettivi deve esse utilizatu quandu opera.
Si deve esse usatu in una zona ben ventilata per evità di inhaling i so vapori.
Pruvate per evità u cuntattu cù oxidanti, acidi forti, o basi forti per prevene reazzione periculosa.