4-idrossibenzene-1 3-dicarbonitrile (CAS# 34133-58-9)
Introduzione
Hè un compostu urganicu. A so formula molekulari hè C8H5NO2, a formula strutturale hè HO-C6H3(CN)2.
hè un solidu incolore cù un debole odore di fenol. Havi un altu puntu di fusione è u puntu d'ebullizione, solubile in solventi organici cum'è eteri, alcoli è cetoni, insoluble in acqua.
L'usu principale di stu compostu hè cum'è un intermediu impurtante in a sintesi organica. Pò esse usatu in a sintesi di novi poliesteri per a preparazione di composti ottici, elettronichi è farmaceutici. Inoltre, pò ancu esse usatu cum'è materia prima per adesivi è revestimenti funziunali.
U metudu di preparazione di u prucessu hè più cumplicatu. Unu di i metudi principali hè a reazzione di u sulfate di p-phenolate cù cianuru di sodiu in cundizioni alkaline per furmà 4-hydroxy-2-phenylbenzonitrile, chì hè dopu ottenutu da decarboxylation catalysed acid.
Quandu l'usu è a manipulazione, avete bisognu di attentu à e cose di sicurità. Hà una certa irritazione, evite u cuntattu di a pelle è l'inalazione. L'equipaggiu protettivu adattatu, cum'è i guanti di laboratoriu è l'equipaggiu di prutezzione respiratoria, deve esse purtatu durante l'operazione. Inoltre, u cuntattu cù l'agenti oxidanti è l'acidi forti deve esse evitati per evità reazzione periculosa. Durante l'almacenamiento, mantene a distanza di u focu è di e fonti di calore, è mantene u cuntinuu sigillatu per impedisce a volatilizazione è a fuga.