4-metil idrogenu L-aspartate (CAS # 2177-62-0)
Introduzione
4-methyl L-aspartate (o 4-methylhydropyran aspartic acid) hè un compostu urganicu cù a formula chimica C6H11NO4. Hè u pruduttu di a metilazione nantu à a molécula di L-aspartate.
In quantu à e so proprietà, 4-methyl hydrogen L-aspartate hè un solidu, soluble in acqua è solventi organici, cum'è alcolu è esteri. Hè stabile à a temperatura di l'ambienti è pò esse riscaldatu in un certu intervallu di temperatura senza descomposizione.
4-methyl hydrogen L-aspartate hà certe applicazioni in u campu di a biologia è a medicina. Pò esse usatu cum'è un intermediariu in a sintesi di certe droghe, cum'è i derivati di l'aminoacidu utilizati in a sintesi di i blockers non-ketofuran.
In quantu à u metudu di preparazione, 4-methyl hydrogen L-aspartate pò esse preparatu da a methylation di l'acidu L-aspartic. U metudu specificu include a reazione cù reagenti di metilazione cum'è metanolu è ioduru di metile in cundizioni alkaline per pruduce 4-metilidrogenu L-aspartate.
Stu compostu hà infurmazione di sicurezza limitata. Cum'è un compostu urganicu, pò esse tossicu è irritante, per quessa, hè necessariu di piglià misure protettive appropritate durante a manipulazione, cum'è guanti è occhiali. Inoltre, quandu s'utilice o sguassate u compostu, i prucedure di salvezza appropritate deve esse seguitu.