4-Nitro-N,N-dietilanilina (CAS#2216-15-1)
Introduzione
N,N-dietil-4-nitroaniline (N,N-dietil-4-nitroaniline) hè un compostu urgànicu. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Natura:
-Apparizione: Cumunu hè solidu cristallinu giallu o pulverulente.
- Densità: circa 1,2 g/cm³.
-Punto di fusione: circa 90-93 ℃.
- Puntu di ebulizione: circa 322 ℃.
-Solubilità: Solubile in solventi organici cum'è etanol, cloroformu è diclorometano.
Utilizà:
- N,N-diethyl-4-nitroaniline sò cumunimenti usati cum'è intermediate in a sintesi organica. Pò esse usatu in a sintesi di coloranti, pigmenti è altri cumposti urgànichi.
-A causa di l'esistenza di u so gruppu attraente elettroni, pò ancu esse usatu in a preparazione di materiali ottici è rivestimenti d'altu rendiment.
Metudu:
- N,N-diethyl-4-nitroaniline hè di solitu preparatu da a reazione di N,N-dietilaniline cù un agenti nitrante (cum'è l'acidu nitric). A reazione hè generalmente realizata à a temperatura di l'ambienti o à una temperatura ligeramente elevata.
Informazioni di sicurezza:
- N, u N-dietil-4-nitroaniline hè generalmente stabile è relativamente sicuru sottu usu nurmale.
-Tuttavia, hè sempre un compostu urganicu cù una certa toxicità. Quandu hè esposta à a so polvera, u gasu o a suluzione, pigliate e misure di prutezzione persunale adattate, cum'è guanti, occhiali protettivi è vestiti di travagliu.
-Se ingeritu, inalatu, o in cuntattu cù a pelle, lavate immediatamente a zona affettata è cercate aiutu medico se ne necessariu.