page_banner

pruduttu

4-(TRIFLUOROMETIL)-BIFENIL (CAS # 398-36-7)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C13H9F3
Massa molare 222.21
Densità 1,180 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 70 °C
Boling Point 257,1 ± 35,0 ° C (previsto)
Flash Point 95.343 ° C
Pressione di vapore 0,024 mmHg à 25 °C
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1.505

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Rischiu è Sicurezza

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia.
Classe di Periculu IRRITANTE

4-(TRIFLUOROMETIL)-BIFENIL (CAS#)398-36-7) Introduzione

4-(Trifluoromethyl)biphenyl (4-(Trifluorometil)biphenyl) hè un compostu urganicu cù a formula molekulari C13H9F3, chì hè principalmente furmatu da un gruppu trifluorometilu attaccatu à un carbonu aromaticu in una molécula di bifenile.

Questa hè una breve descrizzione di a natura, l'usu, a preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di u 4-(Trifluorometil)biphenyl:

Natura:
-Apparizione: 4-(Trifluorometil) biphenyl forma cumuni hè un cristallu solidu biancu
-Punto di fusione: circa 95-97 ℃ (Celsius)
-Punto d'ebullizione: circa 339-340 ℃ (Celsius)
- Densità: circa 1,25 g/cm³ (g/cm3)
-Solubilità: Solubile in solventi organici cumuni cum'è etanolu, eteri è idrocarburi clorurati

Utilizà:
- 4-(Trifluoromethyl) biphenyl pò esse usatu cum'è un intermediu impurtante in a sintesi organica, largamente utilizatu in farmaceutica, pesticidi, revestimenti è scienza di i materiali è altri campi.
-In a sintesi di droga, pò esse usata cum'è un intermediariu sinteticu per l'inhibitori di a pompa di protoni, l'agonisti è l'antiinflamatori non-steroidali non-flavonoidi.

Metudu di preparazione:
U metudu di preparazione di 4-(Trifluorometil) biphenyl pò esse usatu in parechje manere in a pratica. Unu di i metudi cumuni hè di reagisce 4-amino biphenyl cù trifluorometilmercury fluorure, è poi rializà a reazzione di alogenazione è a reazione di prutezzione di l'amino-ottenuta, è infine ottene u pruduttu di destinazione.

Informazioni di sicurezza:
- 4-(Trifluoromethyl)biphenyl hè un chimicu è deve esse trattatu cù cura per evità u cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie.
- Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, cumpresi occhiali protettivi, guanti è apparecchi di respirazione, quandu sò in usu.
-In u prucessu di almacenamentu è manipulazione, seguite e prucedure di sicurezza pertinenti, è mantene in un locu seccu, ben ventilatu, luntanu da u focu è i materiali inflammabili.
-In casu di qualsiasi accidenti o esposizione accidentale, cunsultate immediatamente un duttore o prufessiunale è furnisce a scheda di dati di sicurezza (SDS) per riferimentu.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi