Ester metilico di l'acidu 5-bromo-3-cloro-2-piridincarboxilic (CAS # 1214336-41-0)
Methyl 5-bromo-3-chloro-2-pyridine carboxylate hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
Methyl 5-bromo-3-chloro-2-pyridine carboxylate hè un liquidu incolore o giallu. Hè relativamente stabile à a temperatura di l'ambienti, ma a descomposizione pò accade quandu hè esposta à alte temperature, luce, o oxidanti forti.
Utilizà:
L'acidu metil 5-bromo-3-chloro-2-pyridine carboxylic hà un certu valore d'applicazione in u campu chimicu. Pò esse ancu usatu cum'è additivu in reagenti di sintesi organica è catalizzatori.
Metudu:
U metudu di preparazione di l'acidu carboxylic metil 5-bromo-3-chloro-2-pyridine pò esse ottinutu da brominazione è clorazione di metil 2-pyrolinate ester. In e cundizioni appropritate, u metil 2-picolinate hè reagitu cù bromu è cloru per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza: Hè un cumpostu stimulanti chì pò causà irritazione à l'ochji, a pelle è u sistema respiratorju. Evite inaling gass, vapors, nebbia, o polvera, è evite di bagnà a pelle durante u cuntattu. L'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE), cumpresi occhiali di sicurezza, guanti protettivi è vestiti, deve esse purtatu durante a manipulazione o a manipulazione. Se necessariu, operate in una zona ben ventilata è seguite e prucedure operative di sicurezza pertinenti. Hè da esse pulita bè dopu à u trattamentu per evità a contaminazione di l'ambiente.