page_banner

pruduttu

5-Fluoro-2-iodotoluene (CAS # 66256-28-8)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C7H6FI
Massa molare 236.03
Densità 1,788±0,06 g/cm3 (20 ºC 760 Torr)
Boling Point 206,8 ± 20,0 ℃ (760 Torr)
Flash Point 82,1 ± 5,9 ℃
Pressione di vapore 0,334 mmHg à 25 °C
Cundizione di almacenamiento Mantene in un locu scuru, Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza
Indice di rifrazione 1.58

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Nota di periculu Irritante

 

Introduzione

Hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C7H6FIS. U so aspettu hè un liquidu incolore à giallu pallidu cù un odore longu è speziale.

 

Stu compostu hè spessu usatu cum'è intermediate in a sintesi urgànica. Pò esse usatu per preparà altre sustanzi organici, cum'è pesticidi, droghe è tinture. Pò esse ancu usatu cum'è agenti cumplessi, solventi è surfactant.

 

U metudu di preparazione di l'alogenu pò esse ottinutu da i seguenti passi: Prima, l'acidu 2-methylbenzoic hè reagitu cù l'agente oxidante tionyl chloride per generà 2-methylbenzoic acid chloride. U cloruru di l'acidu hè dopu reagitu cù ioduru di bariu per dà l'acidu 2-iodo-5-methylbenzoic. Infine, l'acidu 2-iodo-5-methylbenzoic hè stata cunvertita in fosfoniu per reazzione cù fluoru d'argentu.

 

Quandu si usa, fate attenzione à a so sicurità. Hè un liquidu inflammable è deve esse guardatu è utilizatu per evità u focu è a temperatura alta. Hà un effettu stimulanti nantu à a pelle è l'ochji, evite u cuntattu direttu. Purtate l'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti è occhiali durante l'operazione. Cum'è cù l'altri sustanzi chimichi, anu da esse aduprati in una zona ben ventilata è seguite e prucedure di laboratori adattati. In casu di inalazione, ingestione, o cuntattu di a pelle, cercate aiutu medica immediatamente.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi