Acidu 5-formil-2 4-dimetil-1H-pirrole-3-carboxylic (CAS # 253870-02-9)
Simboli di Periculu | Xi - Irritante |
Introduzione
L'acidu 2,4-Dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic hè un compostu urganicu.
Qualità:
- Apparenza: L'acidu 2,4-dimetil-5-aldehyde-pirrole-3-carboxylic hè un cristallu incolore.
- Solubilità: L'acidu 2,4-dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic hè insolubile in acqua, ma solubile in solventi organici cum'è etanolu, etere, etc.
Utilizà:
- L'acidu 2,4-Dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic pò esse usatu cum'è un intermediu di tintura è materia prima per a sintesi organica.
Metudu:
L'acidu 2,4-Dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic pò esse preparatu da a reazione di l'anilina è di l'acidu malonicu dianhydride. I passi di reazione specifichi sò i seguenti:
L'anilina è u dianhydride di l'acidu malonicu sò mischiati è rializzanu à a temperatura adattata per furmà un compostu amil.
Allora, in cundizioni adatti, una reazione redox hè stata realizata per riduce u compostu sulfyl à l'acidu 2,4-dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic.
Informazioni di sicurezza:
Informazioni specifiche di sicurezza di l'acidu 2,4-dimethyl-5-aldehyde-pyrrole-3-carboxylic: Per piacè riferite à a scheda di dati di sicurezza di stu compostu. Quandu si usa, duvete seguità e prucedure operative sicure di u laboratoriu, portà l'equipaggiu di prutezzione persunale, assicuratevi chì l'ambiente sperimentale hè ben ventilatu, è evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. Hè ancu deve esse guardatu in un locu frescu è seccu, luntanu da u focu è i materiali inflammabili. In casu di fuga, e misure adattate devenu esse pigliate per trattà cun ella. Per assicurà a sicurità, cercate a guida di un prufessiunale.