(5-TRIFLUOROMETIL-PYRIDIN-2-YL)-ACETONITRILE (CAS# 95727-86-9)
ID ONU | UN3439 |
Classe di Periculu | 6.1 |
Introduzione
5-(trifluorometil)piridine-2-carbonitrile (5-(trifluorometil)piridine-2-carbonitrile) hè un compostu organicu cù a formula chimica C7H2F3N.
Natura:
5-(trifluorometil)pyridine-2-carbonitrile hè un liquidu incolore cù un odore unicu. Havi una densità di circa 1,34 g/mL è un puntu di ebollizione di 162-165 ° C.
Utilizà:
5-(trifluorometil)pyridine-2-carbonitrile hè un intermediariu di sintesi urgànica impurtante, chì hè largamente utilizatu in medicina, pesticidi, scienza di i materiali è altri campi. Pò esse usatu per sintetizà droghe anticancer, insetticidi è certi materiali fotoelettrichi organici.
Metudu di preparazione:
U 5-(trifluorometil)pyridine-2-carbonitrile hè preparatu da parechji metudi, soprattuttu cumpresi i seguenti:
1. da 2-cyano-5-bromomethylpyridine è reazzione bromuro trifluorometil.
2. 2-Cyano-5-methylpyridine hè riagitu cù bromuro di trifluorometilu in presenza di chlorure di sodium à alta temperatura.
Informazioni di sicurezza:
Perchè u 5-(trifluorometil)pyridine-2-carbonitrile hà un effettu irritante nantu à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie, deve esse cura per evità u cuntattu quandu l'utilizanu. Se entra in cuntattu cù a sustanza, lavate immediatamente cù assai acqua è cercate aiutu medico. Inoltre, hè ancu un liquidu inflammable è deve esse guardatu luntanu da e fonti di u focu è l'ambienti d'alta temperatura, è fate attente à a prevenzione di u focu è l'esplosione. Durante l'usu è u almacenamentu, seguite e pratiche di sicurezza pertinenti.