page_banner

pruduttu

alpha-Ionone (CAS#127-41-3)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C13H20O
Massa molare 192.2973
Densità 0,935 g/cm3
Puntu di fusione 25 ° C
Boling Point 257,6 °C à 760 mmHg
Flash Point 111,9 ° C
Solubilità in acqua insolubile
Solubilità Solubile in metanol, etanol, DMSO è altri solventi organici
Pressione di vapore 0,0144 mmHg à 25 °C
Apparizione Polvere cristallina bianca
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1.511
Pruprietà fisichi è chimichi Proprietà chimiche liquidu incolore à giallu. Hè caliu è hà un forte aroma viole. Dopu a diluzione, hà l'aroma di a radica d'iris, è dopu mischju cù etanol, hà un aroma viole. A fragranza hè megliu cà p-violet. Puntu d'ebulizione 237 ℃, puntu d'infiammazione 115 ℃. Insolubile in acqua è glicerina, solubile in etanolu, propilene glycol, a maiò parte di l'olii non volatili è olii minerali. I prudutti naturali sò in l'oliu d'acacia, extracte d'osmanthus, etc.
Aduprà Per l'implementazione di Daily Chemical, sapori di sapone

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codici di risicu R42/43 - Puderà causà sensibilizazione per inalazione è cuntattu cù a pelle.
Descrizzione di sicurità S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
WGK Germania 2
RTECS EN0525000
TSCA
Codice HS 29142300

 

 

alpha-ionone (CAS # 127-41-3) infurmazione

A cetone violeta, cunnisciuta ancu com'è benzofenone, hè un compostu urganicu. Eccu alcuni infurmazioni di sicurezza nantu à ionone:

1. Tossicità: Violet ketone hà una certa toxicità per u corpu umanu. Pò esse dannu à u sistema nervu cintrali è u fegatu, è pò avè effetti avversi nantu à u sistema riproduttivu è l'embrioni.

2. Periculu di inalazione: Inhaling u vapore o polvera di ionone pò causà sintomi di discomfort, cum'è marea, somnolenza, tosse è difficultà à respira. L'esposizione à longu andà pò causà danni à u sistema nervu cintrali.

3. Periculu di cuntattu: a cetone violeta pò esse assorbita da a pelle. U cuntattu longu o longu pò causà irritazione di a pelle è l'ochji. L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è guanti è occhiali di sicurezza deve esse purtatu quandu si manipule ionone.

4. Misure d'estinzione di u focu: In casu di fuga o di u focu, aduprate u polveru seccu, spuma o diossidu di carbonu per estingue u focu. Evite l'usu di l'acqua, cum'è a cetone violeta reagisce cù l'acqua per pruduce gasi inflammabili.

5. Eliminazione di i rifiuti: Eliminate a cetone violeta di scarti in cunfurmità cù e regule è e regule lucali. Ùn scaricate micca in a fognaria o in a basura.

6. Precauzioni d'almacenamiento: Violet ketone deve esse guardatu in un locu frescu, seccu, ben ventilatu, luntanu da fonti di focu è oxidanti.

Queste informazioni sò solu per riferimentu. Se hè necessariu un ulteriore usu o trasfurmazioni di ionone, fate riferimentu à a scheda di dati di sicurezza pertinente è cunsultate un prufessiunale.

natura
Cetone Violet, cunnisciutu ancu linaylketone, hè un compostu di cetone naturali. Hè u cumpunente principale di l'aroma di fiori viole.

A cétone violeta hè un liquidu oliu incolore à giallu pallidu chì hè volatile à a temperatura di l'ambienti.

A cetone violeta hè soluble in solventi alcolu è etere, è ligeramente soluble in acqua. A so densità hè relativamente bassu, cù una densità di 0,87 g/cm³. Hè sensibile à a luce è pò assorbe i raghji ultraviolet.

A cetone violeta pò esse oxidatu à l'alcoli di cetone o à l'acidu in reazzione chimica, è pò esse ridutta à l'alcooli per reazzioni di riduzzione di l'idrogenazione. Pò esse sottumessi à reazzioni di alchilazione è di esterificazione cù parechji composti.

Metudu d'applicazione è sintesi
Cetone violeta (cunnisciutu ancu com'è cetona viola) hè un compostu di cetone aromaticu. Hà una fragranza speciale è hè spessu usata in l'industria di prufume è perfume. Questa hè una introduzione à l'usi è i metudi di sintesi di ionone:

Scopu:
Perfume è spezia: e caratteristiche di fragranza di ionone, chì hè largamente utilizatu in l'industria di prufumi è spezie per fabricà prudutti di fragranza violeta.

Metudu di sintesi:
A sintesi di ionone hè generalmente ottenuta per i dui metudi seguenti:

Oxidazione di Nucleobenzene: Nucleobenzene (un anellu di benzene cù un sustituente metilu) hè sottumessu à una reazione d'ossidazione, cum'è l'usu di un acidu oxidante o una suluzione di permanganate di potassiu àcitu, per generà ionone.

Accoppiamentu di Pyrylbenzaldehyde: Pyrylbenzaldehyde (cum'è benzaldehyde cù sustituenti di l'anellu di piridina in a pusizioni para o meta) hè reagitu cù l'anidride acètica è altri reactanti in cundizioni alkaline per furmà ionone.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi