Polifosfatu di ammoniu CAS 68333-79-9
Introduzione
U polifosfatu di ammoniu (PAAP in breve) hè un polimeru inorganicu cù proprietà ritardanti di fiamma è resistenti à u focu. A so struttura moleculare hè custituita da polimeri di fosfati è ioni ammonium.
U polifosfatu di ammoniu hè largamente utilizatu in i ritardanti di fiamma, i materiali refrattarii è i rivestimenti ignifughi. Puderà migliurà efficacemente a prestazione di ritardante di fiamma di u materiale, ritardà u prucessu di combustione, impedisce a diffusione di fiamme, è riduce a liberazione di gasi dannosi è fume.
U metudu di preparazione di polifosfatu d'ammoniu generalmente implica a reazione di l'acidu fosforicu è i sali d'ammoniu. Durante a reazione, i ligami chimichi trà i fosfati è ioni ammoniu sò furmati, furmendu polimeri cù parechje unità di fosfate è ammoniu.
Informazione di sicurezza: u polifosfatu d'ammoniu hè relativamente sicuru in cundizioni normali di usu è di almacenamento. Evite inhaling u polu di polifosfatu di ammoniu perchè pò causà prublemi respiratorii. Quandu si manipule u polifosfatu d'ammoniu, seguite strettamente e prucedure operative di sicurezza pertinenti è almacenà bè è sguassate u compostu.