Benzeneacetonitrile (CAS # 140-29-4)
Simboli di Periculu | T - Tossicu |
Codici di risicu | R23/24/25 - Tossicu per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. |
Descrizzione di sicurità | S23 - Ùn respira micca vapore. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). |
ID ONU | ONU 2470 |
Benzeneacetonitrile (CAS # 140-29-4)
Benzeneacetonitrile, numeru CAS 140-29-4, hè unicu in parechji aspetti di a chimica.
Da a struttura chimica, hè cumpostu di un anellu di benzene ligatu à un gruppu acetonitrile. L'anellu di benzene hà un grande sistema di cunjugazione di ligami π, chì dà a stabilità di a molécula è una distribuzione di nuvola elettronica unica, chì li face una certa aromaticità. U gruppu acetonitrile introduce a forte polarità è a reattività di u gruppu ciano, chì face chì a molècula sana ùn hà micca solu l'inerzia relativa è l'idrofobicità purtata da l'anellu di benzene, ma ancu furnisce ricche pussibulità per a sintesi organica perchè u gruppu ciano pò participà à una varietà. di reazioni nucleofile ed elettrofile. Di solitu appare cum'è un liquidu incolore à giallu chjaru in apparenza, è sta forma liquida hè cunvene per u trasferimentu è a purificazione attraversu operazioni di rutina cum'è a separazione di liquidu è a distillazione in scenarii di sintesi di laboratori è industriali. In termini di solubilità, pò esse megliu solubile in solventi organici, cum'è etere, cloroformu è altri solventi non polari o debbuli polari, mentre chì a solubilità in acqua hè povera, chì hè strettamente ligata à a polarità moleculare, è determina ancu a so scelta di applicazione. in diversi sistemi di reazione.
Hè un intermediariu impurtante in l'applicazioni di sintesi organica. Basatu nantu à e so proprietà strutturali, una varietà di reazzioni chimichi ponu accade per custruisce composti cumplessi. Per esempiu, per mezu di a reazzione di l'idrolisi di cianogruppu, l'acidu fenilaceticu pò esse preparatu, chì hè adupratu in u campu farmaceuticu per sintetizà una varietà di droghe, cum'è a mudificazione di a catena laterale di l'antibiotici di penicillina; In a industria di spezie, hè a materia prima chjave per a preparazione di spezie fiurali cum'è rosi è mughetti. Inoltre, a reazzione di riduzzione di ciano pò ancu esse usata per cunvertisce in composti di benzylamine, è i derivati benzylamine sò largamente usati in u campu di pesticidi è coloranti, è sò usati per sviluppà novi pesticidi d'alta efficienza, tinture cù culori brillanti è altu. rapidità.
In quantu à u metudu di preparazione, l'acetofenone hè spessu usatu cum'è materia prima in l'industria, è hè preparatu da una reazione in dui passi di oxime è disidratazione. Prima, acetophenone reagisce cù hydroxylamine per furmà acetophenone oxime, chì hè poi trasfurmatu in Benzeneacetonitrile sottu l'azzione di un dehydrator, è in u prucessu, i circadori cuntinueghjanu à ottimisà e cundizioni di reazzione, cumpresu l'aghjustà a temperatura di a reazione è u cuntrollu di a quantità di dehydrator, cusì quantu à migliurà u rendiment, riduce u costu, è assicurà a dumanda di pruduzzione à grande scala. Cù l'innuvazione di a tecnulugia di sintesi organica, l'ottimisazione di a strada di sintesi di Benzeneacetonitrile si concentra nantu à a prutezzione di l'ambiente è l'economia atomica, sforzendu per riduce l'emissioni di rifiuti, migliurà l'efficienza di l'utilizazione di e risorse, cuntribuiscenu à u sviluppu sustenibile di l'industria chimica, è ancu espansione a so applicazione. putenziale.