Benzenemethanol alpha-methyl-4-nitro- (alphaS)- (9CI) (CAS# 96156-72-8)
Introduzione
P-nitronitrophenyl etanol hè un compostu urganicu cù l'enantiomer (S)-(-). Questa hè una introduzione à e proprietà, usi, metudi di preparazione è informazioni di sicurezza di (S)-(-)-p-nitronitrophenyl etanol:
Qualità:
(S)-(-)-p-nitronitrophenyl etanol hè una sustanza solida incolore à gialla cù un odore peculiar. Hè soluble in alcolu, etere è solventi di cetone è ligeramente soluble in acqua.
Utilizà:
(S)-(-)-p-nitronitrophenyl etanol hà una larga gamma di applicazioni in u campu di a sintesi chimica. Hè spessu usatu cum'è un intermediariu sinteticu per e molécule organiche chirali.
Metudu:
U metudu di preparazione di (S)-(-)-p-nitronitrophenyl etanol hè cumplessu è richiede un prucessu di sintesi multi-step. U metudu di preparazione specifichi pò esse ottenutu da a reazione di i derivati di l'acidu p-nitrobenzoic cù reagenti appropritati, per mezu di reazzioni di riduzzione, esterificazione è alogenazione.
Informazioni di sicurezza:
Hè un compostu urgànicu cù una certa volatilità è inflammabilità, è u cuntattu direttu cù una flame aperta deve esse evitata.
Evite inalazione, deglutizione è u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante l'usu, l'almacenamiento è a manipulazione, è portate l'equipaggiu protettivu persunale adattatu.
Quandu si usa o manipule (S)-(-)-p-nitronitrophenyl etanol, deve esse operatu in una zona ben ventilata per evità l'inalazione di i so vapori.
Pruvate micca di mischjà cù altri sustanzi chimichi (cum'è acidi forti, alkali forti, etc.).