page_banner

pruduttu

Benzoyl chloride CAS 98-88-4

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C7H5ClO
Massa molare 140,57
Densità 1,211 g/mL à 25 °C (lit.)
Puntu di fusione -1 °C (lit.)
Boling Point 198 °C (lit.)
Flash Point 156 ° F
Solubilità in acqua reagisce
Pressione di vapore 1 mm Hg (32 °C)
Densità di vapore 4.88 (vs l'aria)
Apparizione Liquidu
Culore Chjara
Odore Caratteristica pungente.
Limitu di Esposizione ACGIH: Ceiling 0,5 ppm
Merck 14,1112
BRN 471389
PH 2 (1 g/l, H2O, 20 ℃)
Cundizione di almacenamiento A conservare sottu à + 30 ° C.
Stabilità Stabile. Combustible. Incompatibile cù agenti oxidanti forti, acqua, alcooli, basi forti. Reagisce viulente cù DMSO è vigorosamente cù alkali.
Sensibule Sensibili à l'umidità
Limite esplosivi 2,5-27% (V)
Indice di rifrazione n20/D 1.553(lit.)

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Rischiu è Sicurezza

Simboli di Periculu C - Corrusiva
Codici di risicu R34 - Provoca ustioni
R43 - Pò causà sensibilizazione per u cuntattu di a pelle
R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule).
S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia.
ID ONU UN 1736 8/PG 2
WGK Germania 1
RTECS DM 6600000
TSCA
Codice HS 29310095
Nota di periculu Corrusiva
Classe di Periculu 8
Gruppu di imballaggio II
Tossicità DL50 orale in Rabbit: 2460 mg/kg LD50 dermal Rabbit 790 mg/kg

Natura

liquidu incolore cù un odore picante speciale. Ùn dissolve micca in acqua, soluble in etanol, etere è benzene, à 15 gradi C è acqua o cù u rolu di alkali in suluzione aquosa per generà l'acidu benzoicu è l'acidu cloridicu. In casu di fiamma aperta, calore elevatu o cuntattu cù l'oxidanti, ci hè risicu di esplosione di combustione. A reazzione cù l'acqua detta Fever di gasi tossichi è corrosivi. Corrusiva.

 

Introduzione benzoyl chloride (CAS98-88-4) canusciutu macari comu benzoyl chloride, benzoyl chloride, chì appartene à un tipu di chloride àcitu. Puru liquidu inflammabile trasparente incolore, esposizione à u fumu di l'aria. I prudutti industriali cù u giallu chjaru, cù un forte odore irritante. Vapore nantu à a mucosa di l'ochju, a pelle è e vie respiratorie hà un forte effettu stimulanti, stimulendu a mucosa oculare è a lacrime. Benzoyl chloride hè un intermediu impurtante per a preparazione di tinture, fragrances, perossidi organici, farmaci è resine. Hè statu ancu usatu in a fotografia è a pruduzzione di tannini artificiali, è hè stata utilizata com'è gasu stimulanti in a guerra chimica. A figura 1 hè a formula strutturale di benzoyl chloride
metudu di preparazione in u laburatoriu, u cloru di benzoyl pò esse acquistatu da distillazione di l'acidu benzoicu è di pentachloru di fosforu in cundizioni anidri. U metudu di preparazione industriale pò esse acquistatu cù u cloruru di tionile è u cloru di benzaldehyde.
categuria di risicu categoria di pericolo per il cloruro di benzoile: 8
Aduprà benzoyl chloride hè un intermediate di l'erbicida oxazinone, è hè ancu un intermediate di l'insecticida benzenecapid, inhibitor hydrazine.
Benzoyl chloride hè utilizatu com'è materia prima per a sintesi organica, tinture è medicini, è cum'è iniziatore, perossu di dibenzoyl, perossu di tert-butil, erbicida pesticidi, etc. In termini di pesticidi, hè un novu tipu d'insetticida inducible isoxazole thiophos (isoxathon). , Karphos) intermediate. Hè ancu un impurtante reattivu di benzoylation è benzylation. A maiò parte di u cloruru di benzoile hè utilizatu per pruduce perossu di benzoile, seguitu da a produzzione di benzofenone, benzyl benzoate, benzyl cellulosa è benzamide è altre materie prime chimiche impurtanti, perossidu di benzoile per l'iniziatore di polimerizazione di monomeru plasticu, poliester, epossi, catalizzatore per a resina acrilica. produzione, autocoagulante per materiale di fibra di vetru, agenti di reticulazione per gomma fluorurata di silicone, raffinazione di l'oliu, bleaching di farina, decolorization di fibre, etc. Inoltre, l'acidu benzoicu pò esse reagitu cù u cloru di benzoyl per pruduce l'anidride benzoica. L'usu principale di l'anhydride benzoic hè cum'è un agentu acylating, cum'è un cumpunente di l'agenti bleaching è u flussu, è ancu in a preparazione di perossu di benzoyl.
utilizatu com'è reagenti analitici, ancu usatu in spezie, sintesi organica

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi