benzil 3 6-diidropiridina-1(2H)-carbossilato (CAS# 66207-23-6)
Introduzione
N-CBZ-1,2,3,6-tetrahydropyridine, cunnisciutu ancu carbamate-4-hydroxybenzyl ester-1,2,3,6-tetrahydropyridine, hè un compostu organicu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
Qualità:
- N-Cbz-1,2,3,6-tetrahydropyridine hè un solidu biancu.
- Il est stable à température ambiante mais se décompose à haute température.
- Pò esse soluble in certi solventi urgànichi cum'è dimethyl sulfoxide è etanol.
Utilizà:
- N-Cbz-1,2,3,6-tetrahydropyridine hè spessu usata cum'è un gruppu protettivu in sintesi organica per prutege u gruppu amminicu nantu à u gruppu amine. Prutege u gruppu amminicu da e cundizioni indesevuli o altri reagenti in a reazione.
Metudu:
- N-Cbz-1,2,3,6-tetrahydropyridine pò esse preparatu per aminazione è acylation. La tetraidropiridina è fatta reagire con carbammato attraverso una reazione di amminoazione per generare N-ammino-1,2,3,6-tetraidropiridina. Allora, N-ammino-1,2,3,6-tetraidropiridina hè reagita cù cloroformiatu per formar N-Cbz-1,2,3,6-tetraidropiridina.
Informazioni di sicurezza:
- Ci sò dati limitati di toxicità per N-Cbz-1,2,3,6-tetrahydropyridine, ma in generale, pò avè qualchì irritazione è toxicità per l'omu.
- Evite u cuntattu direttu cù a pelle è l'inalazione di a so polvera durante l'usu.
- Precauzioni appropritate, cum'è guanti è apparecchi di respirazione, deve esse pigliatu durante a manipulazione è u almacenamentu.
- Durante l'usu è u almacenamentu, seguite e linee guida è e regulazioni pertinenti per a manipulazione sicura.