Benzyl Methyl Disulfide (CAS # 699-10-5)
Introduzione
Il disulfuru di metilfenilmetile hè un compostu organosulfuru. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di disulfuru di metilfenilmetile:
Qualità:
Apparenza: u disulfuru di metilfenilmetile hè un liquidu incolore à giallu chjaru.
Odore: Ha un odore piccante, cum'è sulfuru.
Densità: ca. 1,17 g/cm³.
Solubilità: Solubile in a maiò parte di i solventi organici, cum'è l'etanol, l'acetone è l'etere.
Stabilità: Methylphenyl methyl disulfide hè relativamente stabile, ma pò esse periculosu quandu in cuntattu cù l'ossigenu, l'acidi è l'oxidanti.
Utilizà:
Methylphenylmethyl disulfide hè spessu usatu cum'è un acceleratore di gomma, per esempiu in u prucessu di vulcanizazione di gomma.
Metudu:
U disulfuru di metilfenilmetile pò esse preparatu da a reazione di naftenol cù molécule di sulfuru, di solitu in cundizioni acide.
Pò esse ancu uttene da a reazione di metilfeniltiofenol cù sulfuru di zincu.
Informazioni di sicurezza:
Methylphenylmethyl disulfide hè un liquidu inflammable è deve esse tenutu luntanu da fiamme aperte è alte temperature.
Durante l'usu è u almacenamentu, u cuntattu cù l'ossigenu o agenti oxidanti forti deve esse evitata per prevene u focu o l'esplosione.
Precauzioni deve esse pigliatu quandu si usa, cum'è portà guanti protettivi chimichi, occhiali di sicurezza è vestiti protettivi.
Quandu si guarda, deve esse guardatu in un locu friddu è ventilatu, alluntanatu da u focu è i materiali inflammabili.
Per piacè seguite strettamente e prucedure operative di sicurezza pertinenti è i regulamenti per assicurà l'usu sicuru di disulfuru di metil fenilmetile.