Bisabolene (CAS#495-62-5)
RTECS | GW6060000 |
TSCA | Iè |
Tossicità | Sia u valore di LD50 orale acuta in i ratti è u valore di LD50 dermale acutu in i cunigli superavanu 5 g/kg (Moreno, 1974). |
Introduzione
4-(1,5-dimethyl-4-hexenesubunit) -1-methylcyclohexene hè un compostu cù isomeri multipli. Hà dui isomeri cumuni, chì sò cis è trans.
L'isomeru cis hà una struttura in quale dui gruppi metili sò in u stessu latu, mentri l'isomeru trans hà una struttura in quale dui gruppi metili sò in u latu oppostu.
I pruprietà di stu compostu includenu:
- Apparenza: liquidu incolore
- Odore : hà un odore peculiar
4-(1,5-dimethyl-4-hexenesub)-1-methylcyclohexene hè principalmente utilizatu com'è catalizzatore è solvente in a sintesi chimica. Hà una forte attività acida è catalitica in certi reazzioni di sintesi urgànica è pò esse usata per preparà una varietà di cumposti urgànichi.
A preparazione di 4-(1,5-dimethyl-4-hexenesubunit)-1-methylcyclohexene pò esse aduprata da sintesi organica per assemblà i gruppi desiderati per reazzione cum'è a sintesi di metalli idrogenati o riduzzione catalitica.
- Stu compostu hè irritante è volatile, deve esse cura di prevene u cuntattu cù a pelle è l'ochji, è guanti protettivi è occhiali deve esse purtatu quandu l'utilizanu.
- Tenir à l'écart du feu et des températures élevées pendant la manipulation et le stockage pour prévenir l'incendie.
- Se ingeritu o inalatu, cercate assistenza medica immediatamente. In casu di esposizione estensiva, lavà immediatamente cù acqua è cercate assistenza medica.