Bis(clorosulfonil)ammina (CAS # 15873-42-4)
Bis(clorosulfonil)ammina (CAS # 15873-42-4) Introduzione
L'imidodisulfuryl chloride hè un compostu urgànicu cumunimenti utilizatu com'è agenti sulfuranti. Il s'agit d'un liquide incolore à jaune pâle qui est volatil à température ambiante et a une odeur piquante. L'imidodisulfuryl chloride hè utilizatu com'è agentu di fluoru, un reattivu per a preparazione di imini, è in altre reazzioni di sintesi organica.
Pruprietà:
L'imidodisulfuryl chloride hè un liquidu incolore à giallu pallidu chì hè volatile è hà un odore pungente. Si pò decompose in acqua. Stu compostu hè assai corrosivu è deve esse evitata da entra in cuntattu cù a pelle o l'ochji.
Usi:
L'imidodisulfuryl chloride hè comunmente utilizatu com'è agenti sulfuranti in a sintesi organica. Pò esse usatu cum'è un agentu di fluoru, un reattivu per a preparazione di imini, è in a sintesi di tintura è altre reazzione urgànica.
Sintesi:
Un metudu di sintesi implica u trattamentu di l'imina cù l'excedente di bromu in a presenza di cloruru di sulfuru è di cloroformu in cundizioni miti per pruduce imidodisulfuryl chloride.
Sicurezza:
L'imidodisulfuryl chloride hè un compostu corrosivu è e precauzioni deve esse pigliatu per evità u cuntattu di a pelle, u cuntattu visuale è l'inalazione. L'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali è vestiti protettivi deve esse purtatu quandu manipule stu compostu. L'imidodisulfuryl chloride deve esse guardatu in una zona secca è ben ventilata, luntanu da fonti di ignizione è agenti oxidanti.