Boc-D-isoleucine (CAS # 55721-65-8)
WGK Germania | 3 |
Codice HS | 29224999 |
Introduzione
Boc-D-isoleucine hè un compostu urganicu cù un aspettu solidu biancu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
Pruprietà: Hè un derivatu di l'aminoacidu, in quale Boc sta per u gruppu di prutezzione di t-butoxicarbonyl, dendu à questu aminoacidu un effettu protettivu contr'à i gruppi funziunali sensitivi. Boc-D-isoleucine hè una molecula otticamente attiva cù una cunfigurazione D-type.
Utilizà:
Boc-D-isoleucine hè largamente utilizatu in u campu di a sintesi organica. Cum'è un gruppu di prutezzione di l'aminoacidu, pò esse usatu per a sintesi di materie prime è a custruzzione di molécule di destinazione sintetica.
Metudu:
A preparazione di Boc-D-isoleucine pò esse realizatu da metudi di sintesi chimica. Un approcciu cumuni hè di sintetizà prima l'aminoacidu Boc-α-protettivu è dopu mudificà a catena laterale di l'aminoacidu à isoleucina attraversu strategie di sintesi adattate è passi di reazione.
Informazioni di sicurezza:
Boc-D-isoleucine hè in generale una sustanza relativamente sicura in cundizioni di laboratoriu di rutina. Ogni sustanza chimica deve esse aduprata cù una manipulazione curretta è e regule di sicurezza di laboratori. Pò esse irritanti per a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, cusì evite u cuntattu o inalazione. Quandu si usa, portà l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è guanti di laboratoriu, occhiali di sicurezza è respiratori.