page_banner

pruduttu

Isovalerate di butile (CAS # 109-19-3)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C9H18O2
Massa molare 158.24
Densità 0,858 g/mLat 25 °C (lit.)
Puntu di fusione -92,8 ° C (stima)
Boling Point 175 ° C (lit.)
Flash Point 145 ° F
numeru JECFA 198
Pressione di vapore 1,09 mmHg à 25 °C
Apparizione liquidu chjaru
Culore Incolore à Quasi incolore
BRN 1752803
Indice di rifrazione n20/D 1.409(lit.)
Pruprietà fisichi è chimichi Liquidu incolore à giallu chjaru cù aroma di banana è aroma di furmagliu blu. Puntu di ebullizione 175 ° C. Insolubile in acqua, solubile in etanolu è a maiò parte di solventi organici è olii non volatili, insolubile in propilene glycol. I prudutti naturali sò prisenti in certi olii essenziali.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
ID ONU 1993
WGK Germania 2
RTECS NY1502000
Codice HS 29156000
Classe di Periculu 3.2
Gruppu di imballaggio III

 

Introduzione

L'isovalerate di butile, cunnisciutu ancu n-butil isovalerate, hè un compostu estere. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di butyl isovalerate:

 

Qualità:

L'isovalerate di butile hè un liquidu incolore è trasparente cù un aroma di fruttu. Hè insolubile in acqua è soluble in alcolu è solventi etere.

 

Utilizà:

L'isovalerate di butile hè principalmente utilizatu com'è solvente è diluente in l'industria. Pò esse usatu in u prucessu di fabricazione di vernici, rivestimenti, colla, detergenti, etc.

Adupratu com'è ingredientu in a cola liquida, pò prumove l'aderenza di a cola.

 

Metudu:

L'isovalerate di butile hè generalmente ottenutu da a reazione di n-butanol cù l'acidu isovaleric. A reazione hè generalmente realizata in cundizioni catalizzate da l'acidu. Imbulighjate n-butanol cù u rapportu di massaggio à l'acidu isovaleric, aghjunghje una piccula quantità di catalizzatore d'acidu, u catalizatore cumunimenti utilizatu hè l'acidu sulfuricu o l'acidu fosforicu. A mistura di reazzione hè poi riscaldata per permette a reazione di prucede. Attraversu i passi di separazione è purificazione, hè ottenutu un pruduttu di butyl isovalerate puro.

 

Informazioni di sicurezza:

L'isovalerate di butile pò irritate a pelle, l'ochji è e vie respiratorie. Pò causà irritazione, rossu è dolore quandu entra in cuntattu cù a pelle. L'inalazione di vapori cù alta concentrazione di butyl isovalerate pò causà irritazioni respiratorii è mal di testa. S'ellu hè inghjustu, pò causà sintomi cum'è vomitu, diarrea è dolore di stomacu. Quandu si usa l'isovalerate di butile, guanti protettivi, occhiali è maschere protettive devenu esse purtati per assicurà un usu sicuru. Quandu u almacenamentu è u trasportu, evite u cuntattu cù fiamme aperte è alte temperature. Se ùn hè micca applicabile, lasciate a scena rapidamente è cercate assistenza medica.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi