L'acidu carbamicu, (3-metileneciclobutil)-, 1,1-dimetiletil estere (9CI) (CAS # 130369-04-9)
1-(Boc-amino)-3-methylenecyclobutane hè un compostu urganicu chì a so formula strutturale hè Boc-NH-CH2-CH2-CH2-CH2. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Natura:
1-(Boc-amino)-3-methylenecyclobutane hè un solidu incolore chì hè soluble in solventi organici à bassa temperatura. Havi bassa volatilità è alta stabilità.
Utilizà:
1-(Boc-amino)-3-methylenecyclobutane hè comunmente utilizatu cum'è un gruppu protettivu in sintesi organica. U gruppu protettivu Boc pò prutege un gruppu amminicu in una reazione di sintesi urgànica per impediscenu una reazione innecessaria di u gruppu amminicu, facilitendu cusì a sintesi di un compostu di destinazione. Inoltre, pò ancu esse usatu per a sintesi di amidi, hydrazones è altri composti.
Metudu di preparazione:
1-(Boc-amino)-3-methylenecyclobutane hè di solitu preparatu da reagisce Boc-aminobutanol cù chlorure methylene. L'operazione specifica pò riferite à a strada sintetica pertinente in a literatura di sintesi organica è u manual sperimentale.
Informazioni di sicurezza:
1-(Boc-amino)-3-methylenecyclobutane hè in generale sicuru in usu normale è e cundizioni di u funziunamentu, ma ancu deve esse trattatu cun prudenza. Siccomu hè un compostu urganicu, u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji deve esse evitata, è i guanti protettivi, i vetri di sicurezza è l'equipaggiu di ventilazione di u laboratoriu esternu deve esse usatu durante l'operazione. Inoltre, deve esse guardatu in un cuntainer chjusu è luntanu da u focu è l'agenti oxidanti. Se si trova una fuga, deve esse pulita immediatamente è impedita di entre in u corpu di l'acqua o in a fogna.
Nota impurtante: Questu articulu hè solu una introduzione à a cunniscenza chimica. Sè avete bisognu di utilizà stu compostu in un laboratoriu o un ambiente industriale, assicuratevi di cunfurmà cù e linee di operazione di sicurezza pertinenti è i regulamenti, è operate sottu a guida di i prufessiunali.