CBZ-D-ALLO-ILE-OH (CAS # 55723-45-0)
Introduzione
ZD-allo-Ile-OH . DCHA (ZD-allo-Ile-OH · DCHA) hè un compostu urganicu è un reattivu per a prutezzione di l'aminoacidi. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a formulazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Natura:
-Formula chimica: C23H31NO5
-Pesu moleculare: 405,50 g/mol
-Apparizione: Solidu cristalinu biancu
-Puntu di fusione : 105-108 °C
-Solubility: Soluble in solventi organici cum'è acetone, etere, dicloromethane, insoluble in acqua.
Utilizà:
- ZD-allo-Ile-OH . DCHA hè un reattivu utilizatu per prutege l'aminoacidi. Intruducendu un gruppu Cbz nantu à u gruppu amminutu di un aminoacidu, l'alterazione accidintali di u gruppu amminu in una reazione di sintesi chimica pò esse impedita.
-Hè spessu usatu in a sintesi di peptide, in particulare per a sintesi di sequenze di peptide cù strutture o attività speciale.
Metudu di preparazione:
- ZD-allo-Ile-OH. A preparazione di DCHA di solitu principia da D-isoleucine, è poi reagisce cù l'anhydride Cbz per l'esterificazione per introducà u gruppu di prutezzione Cbz. Infine, DCHA (acidu dichloroformicu) hè reagitu cù l'aminoacidu per furmà u salitu currispundente.
Informazioni di sicurezza:
- ZD-allo-Ile-OH . DCHA hè menu tossicu, ma deve esse trattatu cun prudenza. Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji, portate guanti protettivi è occhiali se ne necessariu.
-Durante l'usu, i prucedure standard di u laboratoriu deve esse seguitu è l'equipaggiu di ventilazione adattatu deve esse usatu.
-Quandu u almacenamentu, mantene u compostu in un locu seccu è frescu, luntanu da fonti di focu è fiamme aperte.