Cinnamyl acetate CAS 21040-45-9
Introduzione
Cinnamyl acetate (Cinnamyl acetate) hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C11H12O2. Hè un liquidu incolore cù un aroma di cannella.
L'acetate di Cinnamyl hè principarmenti utilizatu cum'è sapori è fragranza, largamente utilizatu in l'alimentariu, bevande, caramelle, chewing gum, prudutti di cura orale è prufumi. U so aroma pò purtà un sensu dolce, caldu, aromaticu, facendu una parte impurtante di parechji prudutti.
Cinnamyl acetate hè generalmente preparatu da a reazione di l'alkohol cinnamyl (alcolu cinnamyl) cù l'acidu acìticu. A reazione hè generalmente realizata in cundizioni acide, durante quale un catalizzatore pò esse aghjuntu per facilità a reazione. I catalizzatori cumuni sò l'acidu sulfuricu, l'alcolu benzilicu è l'acidu acìticu.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza di l'acetate di cinnamyl, hè una chimica è deve esse usata è guardata currettamente. Hè ligeramente irritante è pò causà irritazione di l'ochji è di a pelle. Purtate occhiali protettivi è guanti durante l'usu, è evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. In casu di cuntattu, lavà immediatamente cù assai acqua. Evite a temperatura alta è u focu apertu durante u almacenamentu, è mantene un ambiente ben ventilatu.