page_banner

pruduttu

Cinnamyl isobutyrate (CAS#103-59-3)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C13H16O2
Massa molare 204.26
Densità 1,008 g/mLat 25 °C (lit.)
Boling Point 254 ° C (lit.)
Flash Point > 230 °F
numeru JECFA 653
Pressione di vapore 0,000741 mmHg à 25 °C
Indice di rifrazione n20/D 1.524(lit.)
Pruprietà fisichi è chimichi Liquidu incolore à giallu chjaru. Balsamo dolce è aroma di fruttu. Puntu di ebulizione 254 ° C. Insoluble in acqua, soluble in oliu, miscible in etanol.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

WGK Germania 2
RTECS NQ4558000

 

Introduzione

Cinnamyl isobutyrate, cunnisciutu ancu benzyl isobutyrate, hè un compostu urgànicu. A seguita hè una introduzione à alcune proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità di l'isobutyrate di ester di cannella:

 

Pruprietà: Hà un aroma di cannella cálido è dolce è hè soluble in solventi alcolu è insoluble in acqua. L'isobutyrate di Cinnamyl hè inflammable à alta temperatura.

 

Utilizà:

Cigarettes: Cinnamyl isobutyrate pò esse usatu cum'è un migliuramentu di u gustu in i cigarettes per furnisce un gustu dolce à i prudutti di tabacco.

 

Metudu:

A preparazione di l'acidu isobutyric di l'ester di cannella hè generalmente ottenuta da l'esterificazione di l'acidu isobutyric è l'alcool cinnamil. U metudu specificu hè di reagisce à l'acidu isobutyric è l'alcolu cinnamyl in cundizioni acide, è u catalizzatore hè di solitu àcitu sulfuricu o àcitu cloridicu. Dopu chì a reazzione hè finita, attraversu passi cum'è a distillazione è a purificazione, pò esse ottenuta l'isobutyrate di ester di cannella pura.

 

Informazioni di sicurezza:

Cinnamyl isobutyrate hè irritante è assai sensibile, è pò causà irritazione di a pelle, l'ochji è e vie respiratorie. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji durante l'usu, è per assicurà una bona ventilazione.

Quandu l'almacenamiento è a manipulazione di l'isobutyrate di cannella, deve esse cura per impediscenu di esse esposti à fiamme aperte è alte temperature per evità u focu o l'esplosione.

Cinnamyl isobutyrate deve esse guardatu in un cuntinuu chjusu, luntanu da fonti di focu è oxidanti, è evite u cuntattu cù oxidanti forti, acidi forti, alkali forti è altri sustanzi.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi