CYAZOFAMID (CAS # 120116-88-3)
Cyanamizole hè un fungicida efficace chì hè principalmente utilizatu per a prutezzione di i culturi in l'agricultura. Pertenece à u fungicida trizole, chì hà e caratteristiche di spettru largu, veloce di sterilizazione veloce è effettu à longu andà.
U nome chimicu di cianosazole hè 2-(4-cyanophenyl)-4-methyl-1,3-thiadiazole. Hè un solidu cristalinu biancu chì hè quasi insoluble in acqua è pò esse soluble in solventi organici cum'è l'alcooli, l'acetonitrile è u cloru di metilenu.
Cianamizole esercita un effettu bactericida principalmente inibendu u cumplessu di citocromu Bc1 di a catena respiratoria cellulare fungica. Puderà cuntrullà una varietà di fungi patogeni, cum'è a ruggine di striscia, u mildiu pulveru, u muffa grisa, etc. Cum'è un fungicida, u cianoglutazole pò esse usatu in una varietà di applicazioni cum'è spraying foglia, trattamentu di sementi è trattamentu di a terra di i culturi.
U metudu di preparazione di cianofrostazole hè principalmente ottenutu da a reazione di sintesi. Di solitu, una quantità apprupriata di p-cyanoaniline è chloromethylmethsulfate hè reazzione sottu à l'azzione di alkali per furmà un intermediu di cianofrostazole, è poi attraversu un ulteriore prucessu è purificazione per ottene prudutti puri.
Havi una certa toxicità è deve esse operatu in stretta cunfurmità cù l'istruzzioni per l'usu quandu si usa è deve esse osservatu e prucedure operative di sicurezza pertinenti. Evite u cuntattu direttu è l'inalazione di cianamizole è purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti protettivi, maschere è occhiali protettivi. Per prevene i danni à l'ambiente è u corpu umanu, hè necessariu di almacenà è sguassate i rifiuti bè è evità di mischjà cù altri sustanzi chimichi.