Cloridrato di estere metilico di D-2-amminobutanoico (CAS # 85774-09-0)
Codice HS | 29224999 |
Introduzione
Methyl (2R)-2-aminobutanoate hydrochloride hè un compostu urganicu cù a formula chimica C5H12ClNO2.
Natura:
Methyl (2R)-2-aminobutanoate hydrochloride hè un solidu cristalinu incolore, solubile in acqua è solventi alcolu. Havi e caratteristiche di l'acidu cloridicu di u salitu d'acidu, faciule da dissolve in un mediu acidicu.
Utilizà:
methyl (2R)-2-aminobutanoate hydrochloride hà certe applicazioni in a sintesi di droga è a ricerca medica. Cum'è un compostu chirale, hè spessu usatu in a preparazione di droghe chirali è molécule bioattive.
Metudu di preparazione:
A preparazione di methyl (2R)-2-aminobutanoate hydrochloride hè principalmente realizata da metudi di sintesi chimica. Un metudu cumuni di preparazione hè a reazione di metil 2-aminobutyrate cù l'acidu clorhidric per furmà u pruduttu sali di cloridrato desideratu.
Informazioni di sicurezza:
methyl (2R)-2-aminobutanoate hydrochloride hà alta sicurità, ma hè sempre bisognu à seguità prucedure basi di sicurità laburatoriu. Pò esse irritanti per l'ochji è a pelle, cusì deve esse cura per evità u cuntattu durante l'operazione. À u stessu tempu, deve esse guardatu in un locu seccu è frescu, è luntanu da u focu è l'oxidanti. Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è l'occhiali è i guanti quandu utilizate o manighjà u compostu. Se accidentalmente spruzzatu in l'ochji o a pelle, lavà immediatamente cù assai acqua è cercate aiutu medico.