D-Alloisoleucine (CAS# 1509-35-9)
Introduzione di D-Alloisoleucine (CAS # 1509-35-9).
D-alloisoleucine hè un aminoacidu è unu di l'ottu aminoacidi essenziali per u corpu umanu. Hè una molecula chirale cù dui stereoisomers: D-alloisoleucine è L-alloisoleucine. D-alloisoleucine hè un cumpunente naturali in i muri di e cellule batteriche.
D-alloisoleucine hà certe funzioni fisiulogichi in l'organisimi. Pò esse usatu cum'è unità di custruzzione per i muri di e cellule batteriche, chì furnisce supportu per a crescita è a divisione bacteriale. D-alloisoleucine pò ancu participà à a sintesi di certi moléculi bioattivi, cum'è i peptidi antimicrobiali è l'hormone peptide.
U metudu principale per a produzzione di D-alloisoleucine hè a fermentazione microbica. I ceppi di pruduzzione cumunimenti utilizati include Corynebacterium nonketone acid, Clostridium difficile, etc. Prima, fermentate u mediu chì cuntene D-alloisoleucine, poi estratti è purificate per ottene u pruduttu desideratu.
Informazioni di sicurezza di D-alloisoleucine: Attualmente, ùn hè stata trovata toxicità significativa o dannu. Durante l'usu, i precauzioni di sicurità anu sempre esse pigliatu per evità inalazione, ingestione o cuntattu cù a pelle è l'ochji. Duranti l'almacenamiento è u trasportu, l'alta temperatura, u sole direttu è l'ambienti umidi deve esse evitati. Segui i prucedure di funziunamentu di sicurezza curretta, cum'è portà guanti protettivi, occhiali è vestiti protettivi, per assicurà a sicurità di u persunale è l'ambiente.