D-Lisina (CAS # 923-27-3)
WGK Germania | 3 |
Codice HS | 29224999 |
Introduzione
D-lisina hè un aminoacidu chì appartene à unu di l'aminoacidi essenziali necessarii da u corpu umanu. A seguita hè una introduzione dettagliata à e proprietà, usi, metudi di preparazione è infurmazione di sicurità di D-lysine:
Qualità:
D-Lysine hè un pulveru cristalline biancu chì hè soluble in acqua è acqua calda, è quasi insoluble in alcoli è etere. Havi dui atomi di carbone asimmetrici è dui enantiomers sò prisenti: D-lisina è L-lisina. D-lisina hè strutturalmente identica à L-lisina, ma a so cunfigurazione spaziale hè simmetrica à specchiu.
Usi: D-Lysine pò ancu esse aduprata cum'è supplementu nutrizionale per rinfurzà l'immunità di u corpu è prumove a crescita musculare.
Metudu:
Ci hè parechje manere di preparà D-lysine. Un approcciu cumuni hè l'usu di microorganismi per a pruduzzioni di fermentazione. Selezziunate una ceppa adatta di microorganismi, cuncintratu nantu à a via metabolica di a lisina sintetica, a D-lisina hè prodotta per un prucessu di fermentazione.
Informazioni di sicurezza:
D-lisina hè una sustanza sicura è micca tossica senza effetti secundari significativi in generale. Per certi gruppi di persone, cum'è e donne incinte, e donne chì lattanu, o persone cun malatie croniche, deve esse usatu sottu a guida di un duttore. Quandu si usa D-lysine, a dosa è l'usu adattati deve esse seguitu secondu e circustanze individuali è e linee di dosa. In casu di discomfort o reazione allergique, interrompe l'usu immediatamente è cunsultate un duttore.