page_banner

pruduttu

Cloridrato di estere etilico di D-tirosina (CAS # 23234-43-7)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C11H16ClNO3
Massa molare 245.703
Cundizione di almacenamiento sottu gas inerte (azotu o Argon) à 2-8 ° C

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

D-TYROSINE ETHYL ESTER HYDROCHLORIDE hè un compostu urganicu cù a formula chimica C11H15NO3 · HCl. Questa hè una introduzione à a so natura, usu, preparazione è infurmazione di sicurità:

 

Natura:

D-TYROSINE ESTER HYDROCHLORIDE hè un solidu cristalinu biancu chì hè solubile in acqua è altri solventi polari. Havi un odore caratteristicu perceptibile di aminoacidi.

 

Utilizà:

D-TYROSINE ETHYL ESTER HYDROCHLORIDE hà certe applicazioni in u campu di a medicina. Per esempiu, pò esse usatu cum'è compostu precursore per a sintesi di L-DOPA (3,4-dihydroxyphenylalanine), è L-DOPA pò esse usatu cum'è trattamentu farmaceuticu per a malatia di Parkinson. Inoltre, D-TYROSINE ETHYL ESTER HYDROCHLORIDE hè ancu utilizatu in una sintesi chimica di ricerca o di laboratoriu.

 

Metudu:

D-TYROSINE ETHYL ESTER HYDROCHLORIDE pò esse preparatu da a reazzione di tirosina ETHYL ESTER cù l'acidu cloridicu. I metudi sintetici specifichi ponu varià secondu u laboratoriu è a scala di preparazione.

 

Informazioni di sicurezza:

D-TYROSINE ETHYL ESTER HYDROCHLORIDE hè generalmente relativamente sicuru in cundizioni normali di usu. Tuttavia, cum'è una sustanza chimica, pò esse irritante è tossica per u corpu umanu. E misure di prutezzione persunale adattate, cum'è i guanti è l'equipaggiu di prutezzione di l'ochji, sò necessarii durante l'operazione. Inoltre, l'attenzione deve esse pagata à e linee guida di funziunamentu sicuru è e regule di eliminazione di rifiuti di i laboratorii chimichi. In casu d'accidentu, cercate aiutu medico immediatamente. Quandu s'utilice è manipule u compostu, i reguli pertinenti è e pratiche di sicurezza deve esse seguitu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi