Suberatu di dimetile (CAS#1732-09-8)
Descrizzione di sicurità | S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. S22 - Ùn respira micca a polvera. |
WGK Germania | 3 |
TSCA | Iè |
Codice HS | 29171990 |
Introduzione
Dimethyl octanoate, cù a formula chimica C10H18O4, cunnisciutu ancu DOP (Di-n-octyl phthalate), hè un liquidu incolore è trasparente. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di dimethyl octanoate:
Qualità:
- Aspetto: liquidu incolore o giallu.
- Densità: 1,014 g/mL a 25 °C (lit.)
- Puntu di fusione: -1,6 ° C
- Point d'ébullition: 268 °C (lit.)
- Solubilità: Dimethyl octanoate hè soluble in solventi organici, cum'è alcolu, eteri è aromatici, è insoluble in acqua.
Utilizà:
- Dimethyl octanoate hè principarmenti utilizatu com'è additivu plasticu è hè largamente utilizatu in a pruduzzione di prudutti plastichi cum'è u polivinyl chloride (PVC). Pò aumentà a plasticità è a flessibilità di i plastichi, migliurà a processabilità è e proprietà fisiche.
- Dimethyl octanoate hè ancu comunmente utilizatu com'è solvente in altri prudutti chimichi cum'è rivestimenti, adesivi, inchiostri è prufumi.
Metudu:
- U metudu di preparazione di dimethyl octanoate hè generalmente ottenutu da a reazzione di esterificazione utilizendu n-octane è l'acidu ftalicu cum'è materie prime.
Informazioni di sicurezza:
- Dimethyl octanoate hè cunsideratu relativamente sicuru in cundizioni generali di usu.
- Per via di a so bassa volatilità, presenta menu risicu di inalazione o esposizione à l'omu. Tuttavia, à alte temperature, pò esse pruduciutu fumi tossichi è gasi dannosi.
- L'esposizione à longu andà è frequente pò esse dannusu per a salute, pò causà sensibilità o irritazione di a pelle, è pò esse irritanti à i sistemi respiratorii è digestivu.
- Quandu s'utilice dimethyl octamate, pigliate e misure di sicurezza necessarie, cum'è portà guanti protettivi è occhiali, è mantene una bona ventilazione.
- Durante u almacenamentu è a manipulazione di dimethyl octamate, evite u cuntattu cù e fonti di u focu è evite micca mischjà cù merchenzie periculose cum'è oxidanti è acidi forti.