3-(2-((4-cianofenilamino)metil)-1-metil-N-(piridin-2-il)-1H-benzo[d]imidazole-5-carboxamido)propanoato di etile (CAS # 211915-84-3) )
Introduzione
N-[[2-[[(4-cianobenzenil)ammina]metil]-1metil-1H-5-benzimidazole]carbonil]3-aminobenzoil]N-2-piridil-b-alanina etil estere, abbreviato come N-PCBMITPAAE. Questa hè una introduzione à a so natura, usu, preparazione è infurmazione di sicurità:
Qualità:
Aspetto: solidu incolore o cristallu giallu chjaru.
Solubilità: N-PCBMITPAAE hè soluble in certi solventi organici, cum'è dimethyl sulfoxide è dichloromethane. Hè quasi insoluble in acqua.
Utilizà:
N-PCBMITPAAE hè comunmente utilizatu in a ricerca sintetica in u campu di a chimica. Havi una struttura moleculare cumplessa è gruppi attivi, è pò esse usatu cum'è reattivu, catalizzatore o agentu additivu in sintesi organica.
Metudu:
U metudu di preparazione di N-PCBMITPAAE hè cumplessu è generalmente richiede una reazione multi-passu. Un metudu di preparazione cumuni include i seguenti passi: sintesi di 4-cyanoaniline è 1-methyl-1H-5-benzimidazole, è dopu a reazione cù l'acidu carboatelic per furmà N-[(4-cyanobenzene)methyl]-1-methyl-1H- 5-benzimidazole-2-carboxylate. Dopu, reagisce cù 3-aminobenzoyl chloride per furmà N-[(4-cyanobenzene)methyl]-1-methyl-1H-5-benzimidazole-2-carboxylic acid 3-aminobenzoyl ester. U pruduttu finali, N-PCBMITPAAE, hè generatu da una reazione cù 2-pyridyl-β-alanine ethyl ester.
Informazioni di sicurezza:
A struttura di N-PCBMITPAAE hè più cumplessa, è a prudenza hè necessaria durante l'usu è u funziunamentu. E pratiche di laboratori adattate devenu esse seguite è e precauzioni adatte devenu esse pigliate, cum'è portà guanti protettivi, scudi facciali è occhiali protettivi. Si deve esse tenutu luntanu da fonti di ignition è agenti oxidizing forti, è boni cundizioni di ventilazione deve esse mantinutu. Quandu si guarda è manipule a sustanza chimica, per piacè gestiscela in modu adattatu per prevene accidenti.