3-(2-iodofenil)-3-ossopropanoato di etile (CAS # 90034-85-8)
Introduzione
L'etile 3-(2-iodophenyl)-3-oxopropionate hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
L'etile 3-(2-iodophenyl)-3-oxopropionate hè un liquidu incolore è trasparente. Hà una bona solubilità in solventi è hè solubile in solventi organici cum'è etanol, cloroformu è cloruru di metilenu.
Utilizà:
L'etile 3-(2-iodophenyl)-3-oxopropionate hà un valore d'applicazione impurtante. Hè cumunimenti usatu in reazzioni di accoppiamentu CC in sintesi organica, cum'è a reazzione di accoppiamentu Suzuki è a reazzione di accoppiamentu di Stille.
Metudu:
A preparazione di etil 3-(2-iodophenyl)-3-oxopropionate pò esse preparatu da a reazione di iodobenzene cù etil bromoacetate, è dopu da u trattamentu di l'idrossidu di sodiu è 1-(dimethylamino)metanol. I metudi di sintesi specifiche deve esse realizatu in e cundizioni di u laboratoriu, è e cundizioni di reazione è i prucessi di trattamentu anu da esse strettamente cuntrullati.
Informazioni di sicurezza:
L'etile 3-(2-iodophenyl)-3-oxopropionate hà un altu prufilu di sicurità, ma e misure di sicurezza adattate sò sempre richieste. In casu di cuntattu cù a pelle è l'ochji, lavà immediatamente cù assai acqua. I fiammi aperti è e alte temperature sò deve esse evitati durante l'operazione è u almacenamentu. L'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali è maschere protettive deve esse purtatu durante l'operazione per assicurà a sicurità persunale.