3-(4-(metilammino)-3-nitro-N-(piridin-2-il)benzamido)propanoato di etile (CAS # 429659-01-8)
Introduzione
Ethyl 3-(4-(methylamino)-3-nitro-N-(piridin-2-yl)benzoylamido)propionate, cunnisciutu ancu MTT (Meta-Toluidine ortho-Toluenesulphonic acid triazine ester), hè una sustanza chimica. Hà e seguenti proprietà:
Apparenza: Solidu biancu
Solubilità: Solubile in alcoli, cetoni è cloroformu
L'usi principali di MTT sò i seguenti:
Ricerca biologica: MTT hè largamente utilizatu per determinà a proliferazione cellulare è a viabilità cellulare. Cunverte MTT in un pruduttu blu chì si dissolve in i celluli riducendulu, chì pò esse usatu per determinà a viabilità cellulare.
In generale, u metudu di preparazione di MTT pò esse realizatu da i seguenti passi:
Methylaniline hè reagitu cù 2-nitrobenzoyl chloride per ottene 3-(4-methylaminobenzoyl) benzoyl chloride.
U pruduttu ottenutu in u passu 1 hè reagitu cù 2-piridone per generà 3-(4-methylaminobenzoylamido) benzoyl chloride.
U pruduttu ottenutu in u passu 2 hè reagitu cù 3-aminopropionate d'etile per generà 3-(4-methylaminobenzoylamido)propionate d'etile.
U pruduttu finali, MTT, hè purificatu da cristallizazione o altri metudi.
Informazioni di sicurezza: MTT hè una sustanza tossica, è si deve esse attenti à l'utilizazione è a dispusizione bè. L'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali è rivestimenti di laboratoriu deve esse purtatu durante l'operazione. Evite inalazione, cuntattu cù a pelle, è manghjà. Quandu aduprate o sguassate i rifiuti, seguite e prucedure operative di sicurezza pertinenti, è sguassate prontamente è pulite ogni esposizione inavvertita. In casu di inalazione o cuntattu di a pelle, cercate l'assistenza medica immediatamente.