9-oxodec-2-enoate d'etile (CAS # 57221-88-2)
etil 9-oxodec-2-enoate (CAS # 57221-88-2) Introduzione
Fisica:
Apparenza: Di solitu liquidu incolore à giallu chjaru cù un odore peculiar.
Puntu di ebollizione: In generale intornu à [valore specificu di u puntu di ebullizione] ° C (à a pressione atmosferica standard), e so caratteristiche di u puntu di ebollizione determinanu e cundizioni di temperatura in operazioni di separazione è purificazione, cum'è a distillazione, chì hè di grande significatu per separà u compostu da a mistura di reazione. .
Densità: A densità relative hè di circa [valore di densità specifica] (acqua = 1), chì aiuta à determinà a stratificazione di questu quandu hè mischju cù altre sustanziali è u statu di distribuzione in u sistema di reazzione durante u almacenamentu è l'usu.
Solubilità: Hè una bona solubilità in solventi organici cumuni cum'è etanol, etere, cloroformu, etc., è pò esse miscible cù questi solventi organici, chì hè cunvenutu per participà à diverse reazzioni cum'è reactanti o intermedi in reazzioni di sintesi urgànica, mentri a solubilità in acqua hè relativamente poviru.
Proprietà chimiche:
Reattività di u gruppu funziunale: A molécula cuntene gruppi ester è ligami alcheni, dui gruppi funziunali impurtanti, chì facenu riccu in reattività chimica. I gruppi di l'ester ponu esse sottumessi à reazzioni d'idrolisi per generà alcooli è acidi currispondenti in cundizioni acidi o alkaline, è sta reazione hè spessu usata in a cunversione di u gruppu funziunale è a mudificazione composta in a sintesi organica. Olefin bonds pò participà à riazzioni addizzioni, comu riazzioni hydrogenation cù l'idrogenu à saturate ligami doppiu; Puderà ancu sottumette reazzioni di l'aghjunzione elettrofila cù alogeni, alogenuri di l'idrogenu, etc., per intruduce novi gruppi funziunali è custruisce strutture moleculari organiche più cumplesse per a sintesi di cumposti cù funzioni specifiche.
Stabilità: Hè relativamente stabile à a temperatura di l'ambienti è a pressione, ma a so struttura moleculare pò cambià in cundizioni cum'è luce, alta temperatura, oxidante forte o acidu forte è alkali. Per esempiu, i ligami alkene pò esse sottumessi à reazzioni radicali liberi sottu a lumera o altitudine temperature, risultatu in migrazione o oxidazione di ligami doppiu; U gruppu di l'ester accelera a reazione di l'idrolisi in cundizioni forti di l'acidu-base, chì cambia e proprietà chimiche è a reattività di u compostu. Per quessa, hè necessariu attente à evità u cuntattu cù sti cundizioni avversi durante u almacenamentu è l'usu, è hè generalmente adattatu per u almacenamentu in un ambiente frescu, seccu, scuru è alluntanatu luntanu da oxidanti forti è acidi è alkali.