Cyanoacetate d'etile (CAS # 105-56-6)
Simboli di Periculu | Xi - Irritante |
Codici di risicu | R36/38 - Irritante per l'ochji è a pelle. |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia |
ID ONU | ONU 2666 |
Etil cianoacetate (CAS # 105-56-6) Introduzione
Cyanoacetate d'etile, numeru CAS 105-56-6, hè una materia prima chimica organica impurtante.
Strutturalmente, cuntene un gruppu ciano (-CN) è un gruppu di etil ester (-COOCH₂CH₃) in a so molécula, è sta cumminazione di strutture a rende chimicamente diversa. In quantu à e proprietà fisiche, hè generalmente un liquidu incolore à giallu chjaru cù un odore speciale, un puntu di fusione di circa -22,5 ° C, un puntu di ebollizione in u intervalu di 206 - 208 ° C, solubile in solventi organici cum'è l'alcooli. è eteri, è una certa solubilità in acqua ma relativamente chjuca.
In quantu à e proprietà chimiche, a forte polarità di u gruppu ciano è e caratteristiche di l'esterificazione di u gruppu di l'ester etilicu determinanu chì pò esse sottumessi à parechje reazzioni. Per esempiu, hè un nucleophile classicu, è u gruppu ciano pò participà à a reazzione di l'aghjunzione di Michael, è l'aghjunzione di cunjugazione cù composti carbonili α,β-insaturati pò esse usatu per custruisce novi legami di carbone-carbonu, chì furnisce un modu efficace per a sintesi di molécule organiche cumplessi. I gruppi di l'ester di etile ponu esse idrolizzati in cundizioni acidi o alkaline per furmà l'acidi carboxylic currispondenti, chì sò chjave in a cunversione di gruppi funziunali in sintesi organica.
In quantu à u metudu di preparazione, u chloroacetate di etile è u cianuru di sodiu sò cumunimenti usati cum'è materie prime per preparà per via di a reazione di sustituzione nucleofila, ma stu prucessu hà bisognu di cuntrullà strettamente a dosa è e cundizioni di reazzione di cianuru di sodiu, per via di a so alta toxicità è di u funziunamentu impropriu. hè facile à causà accidenti di sicurità, è hè ancu necessariu di attentu à i passi di purificazione di seguitu per ottene prudutti d'alta purezza.
In l'applicazioni industriali, hè un intermediu chjave in a sintesi di chimichi fini, cum'è farmaci, pesticidi è fragrances. In a medicina, hè utilizatu per fabricà droghe sedative-ipnotiche cum'è barbiturate; In u campu di i pesticidi, participà à a sintesi di cumposti cù attività insecticida è erbicida; In a sintesi di fragrances, pò custruisce u scheletru di molécule di sapori spiciali è furnisce materie prime uniche per a mistura di diversi sapori, chì ghjoca un rolu pivotale in u sustegnu di l'industria muderna, l'agricultura è l'industria di i beni di cunsumu.
Ci hè da enfatizà chì, per via di u gruppu ciano, u cianoacetate d'etile hà una certa toxicità è effettu irritante nantu à a pelle, l'ochji, e vie respiratorie, etc., per quessa, hè necessariu di portà l'equipaggiu protettivu in un ambiente ben ventilatu durante l'operazione, è Segui strettamente e regule di sicurezza di i laboratorii chimichi è a produzzione chimica.