Etil vanillina propyleneglycol acetal (CAS # 68527-76-4)
Introduzione
Etil vanillina, propilenglicol, acetal. Havi un aroma unicu cù vaniglia è note amare.
L'usu principale di ethylvanillin propylene glycol acetal hè cum'è un additivu di fragranza, chì hè capaci di furnisce un aroma unicu à u pruduttu. U so aroma hè di longa durata è pò ghjucà un rolu in a fissazione di l'aroma quandu si mischianu i perfumi.
A preparazione di ethylvanillin propylene glycol acetal hè generalmente cumpleta da metudi chimichi sintetici. Un metudu di preparazione cumuni hè di reagisce à l'etil vanillina cù l'acetal di propilene glicol per pruduce etil vanillin propylene glycol acetal. U metudu di preparazione hè relativamente simplice, ma deve esse realizatu in cundizioni adattati di temperatura è reazione.
In termini di sicurezza, l'etilvanillin propylene glycol acetal hè relativamente sicuru quandu s'utilice è guardatu currettamente. S'ellu hè esposti à dosi maiò o ingeritu per sbagliu, pò causà irritazione di l'ochji è di a pelle. L'esposizione prolongata à a pelle, l'ochji è l'altri spazii sensittivi deve esse evitata durante l'usu, è deve esse aduprate misure protettive adatte.