page_banner

pruduttu

Etil vanillina propyleneglycol acetal (CAS # 68527-76-4)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C12H16O4
Massa molare 224.25
Densità 1,156 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Boling Point 346,4 ± 42,0 ° C (previsto)
Flash Point 163,3 °C
numeru JECFA 954
Pressione di vapore 2,88 E-05 mmHg à 25 °C
pKa 9,93 ± 0,35 (previsto)
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1.524

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

Etil vanillina, propilenglicol, acetal. Havi un aroma unicu cù vaniglia è note amare.

 

L'usu principale di ethylvanillin propylene glycol acetal hè cum'è un additivu di fragranza, chì hè capaci di furnisce un aroma unicu à u pruduttu. U so aroma hè di longa durata è pò ghjucà un rolu in a fissazione di l'aroma quandu si mischianu i perfumi.

 

A preparazione di ethylvanillin propylene glycol acetal hè generalmente cumpleta da metudi chimichi sintetici. Un metudu di preparazione cumuni hè di reagisce à l'etil vanillina cù l'acetal di propilene glicol per pruduce etil vanillin propylene glycol acetal. U metudu di preparazione hè relativamente simplice, ma deve esse realizatu in cundizioni adattati di temperatura è reazione.

 

In termini di sicurezza, l'etilvanillin propylene glycol acetal hè relativamente sicuru quandu s'utilice è guardatu currettamente. S'ellu hè esposti à dosi maiò o ingeritu per sbagliu, pò causà irritazione di l'ochji è di a pelle. L'esposizione prolongata à a pelle, l'ochji è l'altri spazii sensittivi deve esse evitata durante l'usu, è deve esse aduprate misure protettive adatte.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi