FMOC-D-ARG-OH (CAS # 130752-32-8)
Fmoc-D-arginine hè un compostu organicu cù u nome chimicu N-(9-fluoroeimelanyl) D-arginine. Hè un solidu cristalinu biancu, stabile à a temperatura di l'ambienti. Fmoc-D-arginine hè un aminoacidu cù attività biologica impurtante, chì hè un derivativu di D-arginine.
Fmoc-D-arginine hè largamente utilizatu in i campi di a biochimica è a chimica medicinali. Hè spessu usatu cum'è materiale di partenza o intermediariu per a sintesi di polipeptidi è pò esse usatu in a sintesi di a fase solida, a sintesi chimica è a biosintesi. Fmoc-D-arginine pò ancu esse aduprata cum'è un bloccu di peptidi antimicrobiali è peptidi bioattivi per u sviluppu di l'agenti antibacterial, droghe è droghe anticancer.
Fmoc-D-arginine pò esse preparatu da a prima preparazione di D-arginine, è poi reagisce cù u cloruru di 9-fluoroemecyl per ottene u pruduttu. E cundizioni di reazione deve esse realizatu sottu a prutezzione di gas inerte, di solitu utilizendu medii basi è solventi organici. A preparazione pò esse realizatu in generale per metudi in a literatura o descritti in brevetti.
L'infurmazione di sicurezza Fmoc-D-Arginine richiede attenzione. Pò esse irritanti è periculosi è deve esse operatu in stretta cunfurmità cù e prucedure di operazione sicura per i chimichi. Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji. Evite inhale a so polvera o u gasu è mantene u locu operatore ben ventilatu. Evite u cuntattu cù oxidanti, acidi è altre sustanzi dannusu durante u almacenamentu è a manipulazione per evità reazioni o accidenti.