Fmoc-D-homophenylalanine (CAS # 209252-16-4)
Rischiu è Sicurezza
WGK Germania | 3 |
FLUKA BRAND F CODI | 10-21 |
Introduzione di Fmoc-D-homophenylalanine (CAS # 209252-16-4)
L'acidu Fmoc-(R)-3-amino-4-phenylbutyric hè un compostu urganicu,
Pruprietà: L'acidu Fmoc-(R)-3-amino-4-phenylbutyric hè un pezzu biancu à grisgiu chì hè solidu à a temperatura di l'ambienti. Havi una alta solubilità in solventi organici cunvinziunali cum'è dimethyl sulfoxide (DMSO), dicloromethane è metanol.
Usi: L'acidu Fmoc-(R)-3-amino-4-phenyl butyric hè comunmente utilizatu in a sintesi chimica di peptidi è proteini cum'è derivati di aminoacidi. Pò esse aghjuntu à a sequenza d'aminoacidi è hè utilizatu per aghjustà e proprietà è e funzioni di a catena di peptide.
Metudu di preparazione: U metudu di preparazione di l'acidu Fmoc-(R)-3-amino-4-phenyl butyric pò esse ottenutu da a reazione di l'acidu 3-amino-4-phenyl butyric cù gruppi di prutezzione ammino è carboxyl (Fmoc è Boc, etc.) cù reagenti adattati cum'è dimetil carbamide (DMF) è purificazione ulteriore.
Informazione di sicurezza: L'acidu Fmoc-(R)-3-amino-4-phenylbutyric hè relativamente sicuru in cundizioni generali di u funziunamentu, ma a prutezzione persunale è a sicurità di u laboratoriu deve esse sempre osservata. Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante l'usu, è mantene bè luntanu da u focu è l'oxidanti. E pratiche di laboratoriu adattate è e prucedure operative sicure si deve esse seguite durante a manipulazione è a manipulazione. In casu di cuntattu accidintali o ingestione accidintali, cercate assistenza medica immediata.