page_banner

pruduttu

fmoc-O-tert-butil-D-tirosina (CAS # 118488-18-9)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C28H29NO5
Massa molare 459,53
Densità 1,218 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 150,0 à 154,0 °C
Boling Point 658,2 ± 55,0 ° C (previsto)
Flash Point 351,9 ° C
Solubilità in acqua Soluble in 1 mmole in 2 ml dimethylformamide (Claaramente soluble). Ligeramente soluble in acqua.
Pressione di vapore 3,2 E-18 mmHg à 25 °C
Apparizione Polvere bianca cù grumi
BRN 6691868
pKa 2,97 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Fmoc-O-tert-butil-D-tirosina hè un aminoacidu prutettu cumunimenti utilizatu. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a formulazione è l'infurmazioni di sicurezza:

Natura:
Fmoc-O-tert-butil-D-tirosina hè un solidu cristalinu biancu. Hè un compostu urganicu cù a formula chimica C30H31NO7 è un pesu moleculare di 521,57 g/mol. U compostu hè un derivativu di a tirosina in quale u gruppu amminicu porta un gruppu protettivu Fmoc (9-fluorofluorenylformyl) è u gruppu di l'acidu carboxylic hè esterificatu cù O-tert-butil.

Utilizà:
Fmoc-O-tert-butyl-D-tyrosine hè comunmente utilizatu cum'è aminoacidu prutettu in a sintesi di peptidi. Attaccà u gruppu protettivu Fmoc à u gruppu amminicu, e reazzioni laterali indesiderati ponu esse impedite durante a sintesi. Hè largamente utilizatu in a sintesi di a fase solida è pò esse usatu per sintetizà polipeptidi è proteini.

Metudu di preparazione:
A preparazione di Fmoc-O-tert-butyl-D-tyrosine hè generalmente realizata da sintesi chimica. Prima, a tirosina hè reazzione cù Fmoc-Cl (9-fluorofluorenylcarbonyl chloride) per pruduce Fmoc-O-tyrosine. Cesium tert-butyl bromure hè aghjuntu à a reazzione per esterificà u gruppu di l'acidu carboxylic per furmà Fmoc-O-tert-butyl-D-tyrosine. Infine, u pruduttu puro hè ottenutu da i passi di cristallizazione, lavare è siccà.

Informazioni di sicurezza:
Fmoc-O-tert-butyl-D-tyrosine hè un compostu stabile in cundizioni normali è ùn hà micca volatilizazione evidenti à a temperatura di l'ambienti. Durante l'usu, hè necessariu rispettà e prucedure di sicurezza di u laboratoriu, portà l'equipaggiu protettivu adattatu, è evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. Quandu si manipule o guardà, deve esse guardatu in un locu seccu è frescu è luntanu da u focu è l'agenti oxidanti. À u listessu tempu, u cuntattu cù oxidanti forti è acidi forti deve esse evitata per prevene reazzione periculosa. Circate l'assistenza medica immediata in casu di ingestione o esposizione accidentale à u compostu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi