FMOC-D-Valine (CAS # 84624-17-9)
Descrizzione di sicurità | S22 - Ùn respira micca a polvera. S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
Codice HS | 2924 29 70 |
Introduzione
fmoc-D-valine (fmoc-D-valine) hè un reattivu chimicu utilizatu principalmente in a sintesi di peptidi è l'ingegneria di proteine in a sintesi in fase solida. Hà e seguenti proprietà:
1. proprietà chimichi: fmoc-D-valine hè un solidu biancu, cù hydrophobic. Hè soluble in solventi organici cum'è dimethyl sulfoxide (DMSO) è chlorure di metilenu, ma pocu soluble in acqua. A so formula molekulari hè C21H23NO5 è u so pesu molekulari hè 369,41.
2. usu: fmoc-D-valine hè unu di i materia prima impurtante per a sintesi di peptides è prutiìni, pò ièssiri usatu pi la sintesi di peptides biologicu attivu. Hè comunmente utilizatu in a sintesi in fase solida per furmà catene peptide per reazzioni di cundensazione cù altri residui di aminoacidu. Inoltre, pò ancu esse usatu per studià a sintesi di peptidi attivi è u disignu di droga.
3. Metudu di preparazione: A sintesi di u fmoc-D-valine hè generalmente realizata da un metudu di sintesi chimica. L-valine hè prima reazzione cù u gruppu di prutezzione Fmoc per prutege u gruppu amminu in a reazzione chimica. U gruppu di prutezzione Fmoc hè dopu eliminatu da una reazione di deprotection per dà a fmoc-D-valine.
4. infurmazione di sicurità: u fmoc-D-valine hà una bona sicurità in cundizioni generali di usu, ma sempre bisognu di attenti à i seguenti: evitari u cuntattu cù a pelle è l'ochji, cum'è u cuntattu accidintali, deve subitu lavà cù assai acqua, è cercà aiutu medico; Durante l'operazione, deve esse attentu à l'alimentazione è l'igiene persunale; U almacenamentu deve esse sigillatu, evite u sole direttu è l'ambienti umidi. Quandu si usa, fate cunsultà l'istruzzioni di sicurezza pertinenti è e schede di dati di sicurezza di materiale (MSDS).