Fmoc-L-aspartic acid (CAS # 119062-05-4)
L'acidu Fmoc-L-asparticu hè un derivatu di l'aminoacidu cù e seguenti proprietà:
Apparenza: polvere cristallina bianca o bianca.
Solubilità: Bona solubilità in solventi organici (cum'è dimethyl sulfoxide, dimethylformamide), ma poca solubilità in acqua.
L'acidu Fmoc-L-asparticu hà una larga gamma di applicazioni in a ricerca di sintesi biochimica è organica, è l'usi principali sò i seguenti:
Sintesi di Peptide: L'acidu Fmoc-L-asparticu hè comunmente utilizatu in a sintesi di a fase solida cum'è una di l'unità di aminoacidu per a sintesi di peptidi è proteine.
Ricerche biologiche: L'acidu Fmoc-L-aspartic pò esse usatu per studià a struttura è a funzione di a proteina, cum'è a struttura è a relazione di l'attività di i proteini sintetizzanu peptidi di frammenti.
U metudu di preparazione di l'acidu Fmoc-L-aspartic hè generalmente ottenutu da a reazzione chimica cù l'acidu acetil-L-aspartic è Fmoc-Cl (difluorothiophenolate) cum'è materie prime.
Informazioni di sicurezza: L'acidu Fmoc-L-aspartic hè un reattivu cumuni in i laboratorii di chimica, ma deve esse usatu cun prudenza. Quandu opera, hè necessariu di portà guanti di laboratoriu, occhiali protettivi è vestiti di laboratoriu per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji. Inoltre, fate cura di evità di inalazione di u pruduttu in polvere per evità di causà irritazione respiratoria. In casu d'accidenti, i primi aiuti adattati devenu esse pigliatu immediatamente è i prufessiunali medichi anu da esse cunsultati.