Fmoc-L-acidu glutamicu 1-tert-butil estere (CAS # 84793-07-7)
Codice HS | 29224290 |
Introduzione
Fluorene methoxycarbonyl-L-glutamate-1-tert-butyl ester, cunnisciutu ancu com'è Fmoc-L-glutamic acid-1-tert-butyl ester, hè un compostu organicu cumunimenti utilizatu in a sintesi di peptidi è a sintesi di fase solida in sintesi organica.
Qualità:
Fluorene methoxycarbonyl-L-glutamic acid-1-tert-butyl hè un solidu cù cristalli bianchi à gialli. Havi una solu solubilità in l'acqua, ma una bona solubilità in solventi organici cum'è dimethyl sulfoxide o metanol.
Utilizà:
Fluorene methoxycarbonyl-L-glutamic acid-1-tert-butyl hè un aminoacidu protettivu cumunimenti utilizatu in a sintesi di peptidi. Si pò ièssiri usatu a prutezzione di u gruppu à traversu la riazzioni, tantu ch'ella hè esposta in a sintesi è più allargamentu di a catena peptide. Stu compostu hè particularmente adattatu per a sintesi in fase solida, induve e catene di peptide sò cunjugate à l'aminoacidi protettivi nantu à i rami di resina.
Metudu:
A preparazione di fluorene methoxycarbonyl-L-glutamic acid-1-tert-butyl hè generalmente ottenuta da sintesi chimica. U metanolu di fluorene hè prima sintetizatu in fluorene carboxyl chloride per via di a reazione chimica, dopu reagitu cù l'acidu L-glutamicu per furmà l'acidu fluorene methoxycarbonyl-L-glutamicu, è infine reagitu cù tert-butanol per furmà u pruduttu finali.
Informazioni di sicurezza:
Fluorene methoxycarbonyl-L-glutamic acid-1-tert-butyl hè generalmente cunsideratu chì ùn hà micca toxicità evidenti per l'omu in cundizioni sperimentali normali. I protokolli pertinenti di sicurità di u laboratoriu anu da esse seguitu durante a manipulazione, cumprese guanti protettivi è occhiali, è operanu in cundizioni ben ventilate.