Fmoc-N'-metiltritil-L-lisina (CAS# 167393-62-6)
Rischiu è Sicurezza
Codice HS | 29224190 |
Introduzione di Fmoc-N'-metiltritil-L-lisina (CAS # 167393-62-6)
Fmoc-Mtr-L-lysine hè un compostu urganicu chì hè largamente utilizatu in u campu di a chimica è a biochimica. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
Qualità:
Fmoc-N'-methyltriphenyl-L-lysine hè una polvere cristallina bianca o bianca. Hè stabile à a temperatura di l'ambienti è hà una bona solubilità in solventi organici. Havi una bona stabilità chimica è termale.
Utilizà:
Fmoc-N'-methyltriphenylmethyl-L-lysine hè un aminoacidu protettivu cumunimenti utilizatu cù una larga gamma di applicazioni in a sintesi di peptidi è proteini. Pò esse usatu da a sintesi in fase solida per reagisce cù altri aminoacidi o frammenti di peptide per custruisce sequenze d'aminoacidi specifiche.
Metudu:
A preparazione di Fmoc-N'-methyltriphenylmethyl-L-lysine pò esse realizatu da un metudu di sintesi chimica multi-passu. I passi principali includenu a prutezzione di L-lisina seguita da l'intruduzioni di u gruppu Fmoc è u gruppu trifenile nantu à u gruppu amino. I dettagli di a sintesi dipendenu da u protocolu di sintesi specificu è e cundizioni di reazione.
Informazioni di sicurezza:
Fmoc-N'-methyltriphenylmethyl-L-lysine hè relativamente bassu tossicità per u corpu umanu è l'ambiente in cundizioni normali di u funziunamentu. Cum'è un compostu urgànicu, pò causà reazzioni allergii in i persone cù allergii. L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è guanti di laboratoriu è occhiali deve esse purtatu durante l'operazione. Quandu s'utilice in un ambiente di laboratoriu, deve esse seguitu i protokolli sperimentali adattati è e misure di sicurezza.