Geranyl isobutyrate (CAS # 2345-26-8)
Tossicità | Sia u valore LD50 orale acutu in i ratti è u valore LD50 dermal acutu in i cunigli superavanu 5 g/kg (Shelanski, 1973). |
Introduzione
Geranyl isobutyrate hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di geranyl isobutyrate:
Qualità:
Aspectu è odore: Geranyl isobutyrate hè un liquidu incolore à giallu pallidu cù aromi di mandarina è pompelmo.
Densità: A densità di geraniate isobutyrate hè di circa 0,899 g/cm³.
Solubilità: geraniate isobutyrate hè soluble in etanolu è etere, insoluble in acqua.
Utilizà:
Intermedii di sintesi chimica: geranyl isobutyrate pò ancu esse usatu cum'è un intermediu impurtante in a sintesi di altri composti organici.
Metudu:
Geranyl isobutyrate hè generalmente ottenutu da a reazione di isobutanol cù geranitol. A reazzione hè generalmente realizata in presenza di un catalizzatore àcitu, cum'è l'acidu sulfuricu o l'acidu fosforicu.
Informazioni di sicurezza:
Periculu d'incendiu: geranyl isobutyrate hè un liquidu inflammable chì hè propensu à u focu quandu hè riscaldatu, è deve esse tenutu luntanu da fiamme aperte è alte temperature.
Attenzione à u almacenamentu: Geranyl isobutyrate deve esse guardatu in un cuntainer ermeticu per impediscenu u cuntattu cù l'aria.
Prudenza di u cuntattu: L'esposizione à l'isobutyrate di geranyl pò causà irritazione di a pelle è irritazione di l'ochji, è deve esse pigliatu precauzioni cum'è l'usu di guanti è occhiali.
Tossicità: Basatu nantu à studii dispunibuli, geranyl isobutyrate ùn hà micca una toxicità significativa à dosi presumi, ma l'esposizione prolongata o l'ingestimentu di dosi più grande deve esse sempre evitata.
Prima di utilizà geranyl isobutyrate, hè impurtante avè una cunniscenza dettagliata di i protokolli pertinenti, e pratiche sicure è i requisiti regulatori.