page_banner

pruduttu

L'acidu heptanoicu, 7-amino-, cloridrato (1: 1) (CAS # 62643-56-5)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C7H16ClNO2
Massa molare 181.66044
Puntu di fusione 108 ℃
Solubilità DMSO (leggermente), metanolu () pocu), acqua (pocu)
Apparizione Solidu
Culore Bianco à Off-White
Cundizione di almacenamiento Frigorifero

Detail di u produttu

Tags di u produttu

L'acidu heptanoicu, 7-amino-, cloridrato (1: 1) (CAS # 62643-56-5)

L'acidu heptanoic, 7-amino-, hydrochloride (1: 1), numeru CAS 62643-56-5, hà proprietà micca insignificanti è potenziale d'applicazione in i campi di a chimica è a biomedicina.

In termini di struttura chimica, hè un compostu furmatu da u sali di l'acidu 7-aminoheptanoic è l'acidu cloridicu in una proporzione di 1: 1. U gruppu amminicu in a molécula dà una certa alcalinità, chì pò esse cumminata cù l'acidu cloridicu per furmà una struttura di sali stabile, chì cambia micca solu e proprietà fisiche di a sustanza originale, cum'è solubilità, puntu di fusione, etc., ma ancu. rende più stabile durante u almacenamentu è l'usu. La struttura dell'acido eptanoico a catena lunga porta idrofobicità alla molecola, che contrasta con l'idrofilia del gruppo amminico e costruisce una caratteristica anfifilica unica. Di solitu prisentatu cum'è un polveru cristallino biancu, sta forma solida facilita a trasfurmazioni è a furmazione di preparazione farmaceutica, è favurizeghja à fà pasticchi, capsule è altre forme di dosa. In termini di solubilità, hà una bona solubilità per via di a furmazione di sali in l'acqua, chì hè assai migliuratu cumparatu cù l'acidu 7-aminoheptanoic liberu, è pò ancu dimustrà una solubilità moderata in certi solventi organici polari, chì furnisce comodità per reazzioni chimichi successivi è sintesi di droga. .
In l'applicazioni biomediche, mostra un grande putenziale. Cum'è un derivatu di l'aminoacidu, pò esse implicatu in i prucessi metabolichi umani o cum'è un precursore à a sintesi di molécule biologicamente attive. In u campu di a ricerca è u sviluppu di droghe, a so struttura hè simile à certi neurotrasmettitori cunnisciuti o sustanzi bioattivi, è hè prumessu chì per mezu di più mudificazione è mudificazione, novi droghe per e malatie neurologiche, cum'è a malatia di Parkinson, l'epilessia, etc. sviluppatu per esercite effetti terapeutichi regulendu e vie di signalazione nervosa è cumplementendu i neurotrasmettitori. Inoltre, in u campu di l'ingegneria di tissuti, basatu annantu à a so anfifilia unica è a biocompatibilità, hè prevista per esse aduprata per custruisce materiali biomimetici per prumove l'adesione cellulare, a proliferazione è a differenziazione, è aiutanu à a riparazione è a regenerazione di tessuti è organi.
In quantu à u metudu di preparazione, l'acidu 7-aminoheptanoic hè generalmente preparatu per sintesi urgànica, è dopu l'acidu cloridicu hè introduttu in u salinu da a reazione di neutralizazione àcida-base. U prucessu di sintesi di l'acidu 7-aminoheptanoic implica una reazione urganica multi-step, partendu da materie prime simplici cum'è l'acidi grassi è l'amine, è passendu per passi cum'è amidazione è riduzzione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi