ossidu di ferru (III) CAS 1309-37-1
Simboli di Periculu | Xi - Irritante |
Codici di risicu | R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. |
ID ONU | ONU 1376 |
Iron (III) oxide CAS 1309-37-1 introduttu
qualità
Polvere cristallina trigonale rossu aranciu à rossu violaceu. Densità Relative 5. 24。 Puntu di fusione 1565 ° C (decomposition). Insolubile in l'acqua, soluble in l'acidu cloridicu, l'acidu sulfuricu, pocu soluble in l'acidu nitricu è l'alcool. Quandu hè brusgiatu, l'ossigenu hè liberatu, chì pò esse ridutta à u ferru da l'idrogenu è u monossidu di carbonu. Bona dispersione, tintura forte è putenza di ocultazione. Nisuna permeabilità à l'oliu è senza permeabilità à l'acqua. Resistente à a temperatura, resistente à a luce, à l'acidu è à l'alkali.
Metudu
Ci sò metudi di preparazione bagnati è secchi. I prudutti umidi anu cristalli fini, particeddi morbidi, è sò faciuli di macinà, cusì sò adattati per i pigmenti. I prudutti secchi anu grandi cristalli è particeddi duri, è sò adattati per materiali magnetichi è materiali di lucidatura è di macinazione.
Metudu umitu: una certa quantità di suluzione di sulfate ferru 5% hè rapidamente reagita cù una suluzione di soda caustica eccessiva (è necessariu un alkali eccessivu di 0,04 ~ 0,08 g/mL), è l'aria hè intrudutta à a temperatura di l'ambienti per fà tuttu turnà in. una suluzione colloidale d'idrossidu di ferru rossu-marrone, chì hè usata cum'è u nucleu di cristalli per deposità l'ossidu di ferru. Cù u nucleu di cristallu sopra citatu cum'è u trasportatore, cù sulfate ferru cum'è u mediu, l'aria hè introdutta, à 75 ~ 85 ° C, sottu a cundizione di a presenza di ferru metallicu, u sulfate ferru reagisce cù l'ossigenu in l'aria. per generà l'ossidu ferru (vale à dì, ferru rossu) dipositu nantu à u nucleu di cristallu, è u sulfate in a suluzione reagisce cù u ferru metallicu per rigenerate ferru. sulfate, è u sulfate ferru hè oxidatu in ferru rossu da l'aria è cuntinueghja à esse dipositu, perchè u ciculu finisci à a fine di tuttu u prucessu per generà ossidu di ferru rossu.
Metudu seccu: l'acidu nitricu reagisce cù fogli di ferru per furmà nitrate ferrosu, chì hè rinfriscatu è cristallizatu, disidratatu è seccu, è calcinatu à 600 ~ 700 ° C per 8 ~ 10 h dopu a macinazione, è dopu lavatu, seccu è sfracicatu per ottene l'ossidu di ferru. prudutti rossi. L'ossidu di ferru giallu pò ancu esse usatu cum'è materia prima, è l'ossidu di ferru rossu pò esse acquistatu per calcinazione à 600 ~ 700 °C.
usu
Hè un pigmentu inorganicu è hè usatu cum'è pigmentu anti-rugginu in l'industria di revestimentu. Hè ancu utilizatu cum'è colorante per gomma, marmura artificiale, terrazzo in terra, coloranti è riempitivi per plastica, amianto, pelle artificiale, pasta di lucidatura di pelle, etc., agente lucidante per strumenti di precisione è vetru otticu, è materie prime per u fabricazione di cumpunenti di ferrite magnetichi.
sicurità
Imballatu in sacchetti tessuti rivestiti di sacchetti di plastica di polietilene, o imballati in sacchetti di carta kraft di 3 strati, cù un pesu netu di 25 kg per saccu. Si deve esse guardatu in un locu seccu, ùn fate micca umitu, evite a temperatura alta, è deve esse isolatu da l'acidu è l'alkali. U periodu di almacenamentu efficace di u pacchettu senza apertura hè di 3 anni. Tossicità è prutezzione: A polvera provoca pneumoconiosi. A concentrazione massima permessa in l'aria, l'aerosol d'ossidu di ferru (fuliggine) hè 5mg/m3. Attenti à a polvera.