L-Homophenylalanine etil estere cloridrato (CAS # 90891-21-7)
Descrizzione di sicurità | S22 - Ùn respira micca a polvera. S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
Codice HS | 29224999 |
Introduzione
L-Homophenylalanine etilester cloridrato (L-Homophenylalanine etilester cloridrato) hè un compostu chì a so formula chimica hè C12H16ClNO3.
U compostu hè un pezzu cristalinu biancu, soluble in acqua è solventi alcolu. Hè un derivativu di L-phenylalanine è hà struttura è proprietà simili.
L-Homophenylalanine etilester hydrochloride hè largamente utilizatu in a ricerca biomedica. Hè utilizatu com'è prodrug per a terapia di tumore è hà u putenziale di scopre novi composti antitumorali. Inoltre, pò ancu esse usatu cum'è un intermediariu sinteticu per composti otticu attivi.
U metudu per a preparazione di L-Homophenylalanine etilester hydrochloride pò esse rializatu da a reazione di L-phenylbutyline cù acetate d'etile. A reazione hè tipicamente realizata à a temperatura di l'ambienti è l'acidu cloridicu hè aghjuntu per furmà u salitu di cloridrato.
Quandu si usa L-Homophenylalanine etilester hydrochloride, fate attenzione à a so sicurezza. Pò esse irritanti per l'ochji è a pelle è u cuntattu direttu deve esse evitata. Durante u funziunamentu deve esse pigliatu e misure protettive appropritate, cum'è guanti è occhiali. À u listessu tempu, deve esse guardatu in un locu seccu è frescu, luntanu da u focu è l'oxidante. In casu di accidenti, cercate l'assistenza medica immediatamente.