L-lisina S-(carbossimetil)-L-cisteina (CAS# 49673-81-6)
Introduzione
L-lisina, composta con S-(carbossimetil)-L-cisteina (1:1)(L-lisina, composta con S-(carbossimetil)-L-cisteina (1:1)) è un complesso chimico formato da miscelazione di L -lisina e S-(carbossimetil)-L-cisteina in un rapporto molare di 1:1.
L-Lisina hè un aminoacidu essenziale chì u corpu ùn pò micca sintetizà per sè stessu è deve esse ingeritu cù a dieta. S-carboxymethyl-L-cysteine hè un analogu di aminoacidu, chì hè spessu usatu in forma di additivi alimentari in l'organisimi per aumentà u valore nutrizionale di l'alimentu.
L-lysine, cumpostu cù S-(carboxymethyl)-L-cysteine (1: 1) hè cumunimenti usatu comu additivi di alimentazione animale, chì ponu migliurà a crescita è u sviluppu di l'animali, aumentà a crescita di pisu è u tassu di cunversione di l'alimentazione. Puderà ancu rinfurzà l'assorbimentu è l'utilizazione di nutrienti in l'animali, è aiutanu à migliurà a resistenza à e malatie è l'immunità.
U metudu di a preparazione di L-lisina, compostu cù S-(carboxymethyl)-L-cysteine (1: 1) implica a chimica sintetica è a biotecnologia. Un metudu di preparazione cumuni hè ottenutu da sintesi chimica mischjendu L-lisina è S-(carboxymethyl)-L-cysteine in una proporzione molare di 1: 1.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, L-lisina, composta cù S-(carboxymethyl)-L-cysteine (1: 1) deve esse usata in cunfurmità cù l'usu raghjone. Quandu s'utilice bè, u compostu ùn hà micca toxicità apparente o effetti secundari. Tuttavia, hè cunsigliatu di leghje attentamente è seguità e linee guida pertinenti per l'operazione sicura è l'istruzzioni prima di l'usu. Per l'omu è l'ambiente, aduprate u compostu cun prudenza è evite l'inalazione o u cuntattu cù e spazii sensittivi cum'è a pelle, l'ochji è a bocca.